اخبار داغ

مدیر کل مدیریت بحران لرستان:

دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران لرستان برای لایروبی و هرس قبل از بارشها اقدام کنند

دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران لرستان برای لایروبی و هرس قبل از بارشها اقدام کنند
پازوکی، مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در سایر شهرستان ها برای لایروبی و هرس قبل از بارشها اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: هر ساله قبل از فصل بارشها لایروبی رودخانه ها، هرس درختان، پاکسازی نهرها و جداول در دستور کار قرار می گیرد تا از حوادث احتمالی در فصل بارشها جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: به همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در شهرستان ها اعلام شده که برای لایروبی و هرس، آماده کردن ماشین آلات و دپوی اقلام مورد نیاز فصل زمستان اقدام کنند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان تصریح کرد: اولویت بندی هایی برای لایروبی رودخانه ها صورت گرفته که این برنامه در شهر خرم آباد و دورود آغاز شده و سایر شهرستان ها هم به زودی این کار را انجام می دهند.

,

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای لایروبی رودخانه ها بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای این برنامه به وزارت کشور ارسال شده تا تامین اعتبار شود اما با توجه به این که معمولا این اعتبارات چند ماه دیگر تخصیص داده می شود به دستگاه ها اعلام شده که از منابع داخلی خود برای لایروبی استفاده کنند تا زمانی که اعتبارات تامین شود.

,

پازوکی با بیان اینکه در حال حاضر آب منطقه ای از محل اعتبارات داخلی خود لایروبی را آغاز کرده است خاطرنشان کرد: برای آمادگی بیشتر دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران، تحلیل ها و هشدارهای هواشناسی برای آنها ارسال می شود تا از حوادث های احتمالی جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه