اخبار داغ

جلسه شورای مدیران فدارسیون جانبازان و معلولین برگزار شد

جلسه شورای مدیران فدارسیون جانبازان و معلولین برگزار شد
نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران با حضور اسبقیان رئیس، نصیری سرپرست نایب رئیس، حمیدی دبیر، معاونین و مدیران امروز یکشنبه ۱۳ مهر ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اسبقیان در این جلسه ابتدا به شیوع و پیچیدگی های ویروس کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدارهایی که ستاد مبارزه با بیماری کرونا مطرح کرده است باید بیش از پیش دقت لازم را در اجرای پروتکل های بهداشتی داشته باشیم تا سلامت تمام افراد با مشکلی مواجه نشود.

,

وی ضمن تشکر از برگزاری شایسته رقابت های رکوردگیری پارادوومیدانی در هفته گذشته، بیان کرد: در پایان این مسابقات اعتراض هایی از سوی ورزشکاران مطرح شده است که در راستای حفظ حقوق آنها، باید با حضور مسئولین انجمن و عوامل برگزار کننده به آن رسیدگی خواهد شد.

,

اسبقیان همچنین به افزایش فعالیت های واحد آموزش در نیمه دوم سال تاکید کرد و اظهار داشت: دوره ها و کارگاه های آموزشی را می توانیم به صورت مجازی برگزار کنیم تا داوران، مربیان و حتی ورزشکاران ما با آخرین تغییرات و قوانین آشنا باشند.

,

رئیس فدراسیون با اشاره به اهمیت بیمه ورزشی ورزشکاران عنوان کرد: در این زمینه باید مکاتبات لازم را با هیئت های استانی انجام دهیم و تمهیدات لازم را پیش بینی کنیم تا تعداد ورزشکاران بیمه شده افزایش یابد.

,

در ادامه نشست، عسگری مدیر فرهنگی نیز در ارتباط با برگزاری مراسم کمک های مومنانه فدراسیون، گزارشی را ارائه داد و مقرر شد کلیه واحدها در برگزاری این مراسم، اقدامات مرتبط را انجام دهند.

,

در پایان جلسه، کشاورز ترک مدیر واحد آموزش نیز در خصوص برگزاری دوره های مجازی در رشته های مختلف ورزشی گزارشی را ارائه داد و عنوان کرد: مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال برگزاری دوره و کارگاه های آموزشی آنلاین در پاراوزنه برداری، پارااسکی و کلاسبندی پزشکی هستیم. به طور حتم تلاش می کنیم کلاس های متعددی در رشته های مختلف برگزار نماییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه