اخبار داغ

بیش از یک ماه از سیل خراسان جنوبی گذشت؛

وعده؛‌ تنها واکنش مسئولان به کشاورزانی که زمین‌هایشان به گِل نشست

وعده؛‌ تنها واکنش مسئولان به کشاورزانی که زمین‌هایشان به گِل نشست
کشاورزان روستاهای خسارت‌دیده از سیل شهریورماه سال‌جاری، پس از گذشت بیش از یک ماه از وقوع سیل، از عدم‌تحقق کامل وعده‌های مسئولان و بی‌توجهی به زمین‌های کشاورزی خسارت‌دیده، گلایه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اوایل شهریورماه سال‌جاری، بارش باران و ایجاد سیل، خسارت‌هایی به برخی روستاهای خراسان جنوبی وارد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، پانزدهم شهریورماه سال‌جاری در این رابطه گفته بود: خسارت‌های وارده به همه واحدهای مسکونی روستایی استان در سیل اخیر، جبران می‌شود.

, ر این رابطه گفته بود,

وی افزود: سیل اخیر (هفته اول شهریور امسال) به ۹۳ روستا در بخش مرکزی بیرجند و بخش‌هایی از شهرستان‌های خوسف، سربیشه و قاینات، خسارت‌هایی وارد کرد.

,

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی تا سقف ۳۰ میلیون تومان جبران و خسارت‌های وارده به زیرساخت‌ها نیز به زودی رفع می‌شود.

,

سید کمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز دوازدهم شهریورماه در بازدید از روستاهای بخش مرکزی بیرجند گفت: بارندگی‌های اخیر پنج شهرستان بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان و بخش‌هایی از شهرستان قاین را متأثر ساخته است.

, دوازدهم شهریورماه ,

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده، مشکلات باقیمانده به طور کامل برطرف می‌شود.

,

به گزارش خاورستان، بیش از یک ماه پس از وقوع سیل، در هفته گذشته بازدیدی از برخی روستاهای شهرستان بیرجند که سیل اخیر خساراتی به آن وارد کرده بود، داشتیم. کشاورزان این روستاها از عدم‌تحقق کامل وعده‌های مسئولان و بی‌توجهی به زمین‌های کشاورزی خسارت‌دیده، گلایه دارند.

,

فیلم زیر بررسی میدانی خبرنگاران ما از وضعیت برخی روستاهای سیل‌زده شهرستان بیرجند را نشان می‌دهد.

,
, ,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه