اخبار داغ

در راستای ارج نهادن به مقام مادران شهدا؛

ساخت مستند «پروانه‌های بهشتی» در آذربایجان غربی آغاز شد

ساخت مستند «پروانه‌های بهشتی» در آذربایجان غربی آغاز شد
کارگردان مستند پروانه‌های بهشتی از تولید این مجموعه مستند در 17 قسمت خبر داد و گفت: زندگانی یک مادر شهید از هر شهرستان معرفی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، نشست خبری مستند پروانه‌های بهشتی صبح امروز با حضور نویسنده و کارگردان این اثر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

«یعقوب اکبریان» در این نشست، اظهار داشت: این مجموعه در ژانر مستند و در ۱۸ قسمت با هدف معرفی تعدادی از مادران شهدای آذربایجان غربی به تهیه‌کنندگی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی با معرفی ۱۷ مادر شهید در شهرستان‌های آذربایجان غربی تهیه می شود. یک قسمت هم با حضور این مادران شهدا در آستان مقدس امام رضا(ع) تصویربرداری می‌شود.

,

کارگردان مستند پروانه‌های بهشتی، با اشاره به اینکه پیش‌تولید این اثر ۴ ماه طول کشیده شده، گفت: تولید این اثر یکی از دغدغه‌های مهم من بوده و تا رسیدن کار به این مرحله سه سال زحمت کشیده‌ام.

,

وی افزود: قسمت اول مستند در یک ماه تولید شده و قسمت‌های دیگر نیز به‌تدریج در یک سال آینده تولید می‌شوند.

,

اکبریان از علاقه خود به موضوع مادر گفت و ادامه داد: تلاش می‌کنیم محبت مادران شهدا را در این اثر نمایش بدهیم.

,

وی با اشاره به اینکه از هر شهرستان یک مادر شهید برای مستند انتخاب شده، گفت: در قسمت اول این مستند از خانم سکینه سهرابی مادر شهید «علی‌اصغر جودی نعمتی» یاد کرده‌ایم که زندگی خاص و عاشقانه ای داشته، همچنین تلاش می‌کنیم نمایش فولکلور هر شهر را در قالب این مستند به‌خوبی ارائه دهیم.

,

کارگردان مستند پروانه‌های بهشتی،تولید مستند و فیلم در کشورهای عراق و افغانستان و برای شبکه‌های مختلف تلویزیونی را از موارد مهم رزومه کاری خود عنوان کرد و در ادامه پخش در شبکه افق سیما را مهم‌ترین بستر نمایش این اثر عنوان کرد.

,

کلیه عوامل دخیل در این اثر بومی آذربایجان غربی است و علی همدرد مدیر تصویربرداری این مستند و از جوانان خوش آتیه استان می‌باشد.

,

پیش‌بینی می‌شود این اثر مستند با هزینه تقریبی یک میلیارد تومانی در شبکه افق سیما پخش شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه