اخبار داغ

مدیر مرکز بهداشت کوهسرخ:

80 نفر از ابتدای شیوع کرونا در کوهسرخ بستری شده‌اند

80 نفر از ابتدای شیوع کرونا در کوهسرخ بستری شده‌اند
قائمی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان کوهسرخ تعداد 80 مورد بستری و 30 مورد ابتلای مثبت داشتیم که منجر به فوت 4 نفر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ قائمی، مدیر مرکز بهداشت و درمان کوهسرخ ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا کوهسرخ که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان کوهسرخ تعداد 80 مورد بستری و 30 مورد ابتلای مثبت داشتیم که منجر به فوت 4 نفر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه 220 مورد نمونه گیری سرپایی از افراد مشکوک گرفته شد که 92 مورد مثبت بوده است، خاطرنشان کرد: بیمار بستری از شهرستان کوهسرخ در حال حاضر نداریم ولی بیش از 20 نفر قرنطینه خانگی هستند.

,

مدیر مرکز بهداشت کوهسرخ با تاکید بر اینکه از نیمه دوم شهریور ماه افزایش بیماران بستری و سرپایی در بحث کرونا در سطح کشور وجود داشت، تصریح کرد: رعایت پروتکل های در سطح شهر و روستا و همچنین مدارس شهرستان یکی از دغدغه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه مدارس سطح شهرستان به طور مداوم مورد بازدید قرار می گیرد و مدارسی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده باشند به طور موقت تا فراهم کردن الزامات مورد نیاز، تعطیل می شوند، اذعان کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل ها اگر در کلاسی یک نفر بیماری تنفسی داشته باشد آن کلاس به مدت دو هفته غیرحضوری برگزار می شود و اگر دو کلاس در یک مدرسه این وضعیت را داشته باشد باید آن مدرسه دو هفته غیر حضوری اداره شود.

,

قائمی با بیان اینکه یک سرماخورده ساده هم نباید در مدارس حضور پیدا کنند تا بهبودی کامل را کسب کند، عنوان کرد: معلم یا دانش آموزی که یکی از افراد خانواده به کرونا مبتلا شود نباید در مدرسه حضور پیدا کند.

,

وی با تاکید بر اینکه پیک سنی کرونا از 70 سال به 35 سال رسیده است و این یک هشدار محسوب می شود، تشریح کرد: امیدواریم که رعایت پروتکل های بهداشتی نیز با جدیت بیشتری دنبال شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه