اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان همدان:

نیروی انتظامی همدان در کمک های مومنانه نقش آفرینی مهمی داشت/ابتلای ۱۰۰ نفر از پرسنل به کرونا

نیروی انتظامی همدان در کمک های مومنانه نقش آفرینی مهمی داشت/ابتلای ۱۰۰ نفر از پرسنل به کرونا
بخشعلی کامرانی صالح گفت: در کمک های مومنانه پرسنل نیروی انتظامی دوشادوش سایر اقشار در خدمت رسانی حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر ماه آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته تا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت چرا که این هفته مصادف با اربعین حسینی سالار شهیدان شد و به هفته های آینده موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: برنامه های مختلفی در هفته نیرو انتظامی در سطح استان داریم از قبیل صبحگاه مشترک و ملاقات های مردمی و اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی و ایجاد نمایشگاه سیار در سطح شهر که همگی در دست اقدام هستند.

,

کامرانی صالح گفت: نیروی انتظامی از طریق بازوان خود چون کلانتری ها، پلیس آگاهی و اماکن عمومی در سطح شهر خدمت رسانی می کند.

,

وی تاکید کرد: متاسفانه با شیوع کرونا حدود ۱۰۰ نفر از پرسنل دچار این بیماری شدند اما در خدمت رسانی وقفه ای ایجاد نشد و خدمات ادامه دارد.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: در کمک های مومنانه پرسنل نیروی انتظامی دوشادوش سایر اقشار در خدمت رسانی حاضر شدند.

,

وی با اشاره به نقش آفرینی نیروی انتظامی در اجرای پروتکل های بهداشتی گفت: نظارت جدی و دقیقی بر رعایت پروتکل ها در سطح شهر داریم و از شهروندان تقاضا داریم با رعایت فاصله اجتماعی زنجیره ای بیماری را قطع کنند.

,

کامرانی صالح با اشاره به افتتاح چند مقعر در هفته نیرو انتظامی گفت: در هفته های آینده شاهد افتتاح مقعرهای دیگری در سطح استان خواهیم بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه