اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| بازگشت سیرجان به صدر/ سپاهان برنده ماراتن حساس هفته

لیگ برتر والیبال| بازگشت سیرجان به صدر/ سپاهان برنده ماراتن حساس هفته
هفته ششم لیگ برتر والیبال با شش دیدار پیگیری شد و سیرجانی ها دوباره به صدر جدول بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه پیگیری شد و تیم فولاد سیرجان با شکست نماینده قزوین به صدر جدول این رقابت‌ها بازگشت. مشروح کامل بازی های این هفته به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
📌 پیروزی شهرداری ارومیه پس از دو هفته ناکامی
, 📌 پیروزی شهرداری ارومیه پس از دو هفته ناکامی,
شهرداری ارومیه ۳ – سایپا یک
,
تیم سایپا این هفته میهمان شهرداری ارومیه بود؛ رقابتی که به خاطر نبرد غیرمستقیم مصطفی کارخانه و پیمان اکبری، از جذابیت خاصی برخوردار بود و در نهایت تفکرات پیمان اکبری برنده این مسابقه شد تا تیم مصطفی کارخانه صدرنشینی جدول رده‌بندی را از دست بدهد.
,
این دیدار با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازات (۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۱۳) و (۲۵ بر ۲۲) به سود شاگردان پیمان اکبری رقم خورد تا ساپیا با این باخت، صدر جدول را هم از دست بدهد.
,
در این بازی که به مدت ۱۲۳ دقیقه طول کشید، محمد (فرهاد) شاهمیری به عنوان داور اول قضاوت کرد. اسماعیل رزقی، حسین پورکاشیان، امیدوار حاتمی و جمشید حمیدی هم به ترتیب به عنوان داور دوم، ناظر فنی، ناظر داوری و ناظر ویژه حضور داشتند.
,
 
,
📌 پیروزی خارج از خانه خاتم  
, 📌 پیروزی خارج از خانه خاتم  ,
راه‌یاب ملل کردستان صفر – خاتم اردکان ۳
,
اردکانی‌ها هفته ششم لیگ برتر والیبال را درحالی با پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم میزبان پشت سرگذاشتند که ناظر فنی دیدار، به فرهاد نفرزاده سرمربی خاتم اردکان و ۲ دستیارش به دلیل به همراه نداشتن تست کرونا، اجازه نشستن روی نیمکت تیم خاتم را نداد.
,
این مسابقه به مدت یک ساعت و ۲۹ دقیقه طول کشید و با امتیازات (۲۲ بر ۲۵)، (۱۱ بر ۲۵) و (۲۲ بر ۲۵) به سود خاتم به پایان رسید و تیم راه‌یاب ملل در ست اول نیز کارت زرد تاخیر دریافت کرد.
,
محمد عشق‌دوست، مهرداد شوشتری، علی امیدی و علی‌اصغر حاج‌کاظمی به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند.
,
 
,
📌 آملی‌ها میهمان خود را با شکست بدرقه کردند
, 📌 آملی‌ها میهمان خود را با شکست بدرقه کردند,
لبنیات هراز ۳ – هورسان رامسر صفر
,
شاگردان بهروز عطایی بعد از برد ۳ امتیازی که هفته گذشته مقابل تیم حذف شده شهروند اراک کسب کردند، این هفته تیم هورسان رامسر را نیز در خانه با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند.
,
لبنیات هراز در این بازی امتیازات (۲۵ بر ۱۷)، (۲۵ بر ۲۰) و (۲۷ بر ۲۵) را به سود خود رقم زد. این دیدار یک ساعت و ۳۴ دقیقه طول کشید و قضاوت آن برعهده مرتضی اکرمی و امید فولادی‌وندا به عنوان داوران اول و دوم بود.
,
محمد ابراهیم‌زاده و امیر صداقت نیز به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری، نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند.
,
 
,
📌 بازگشت سیرجان به صدر جدول
, 📌 بازگشت سیرجان به صدر جدول,
فولاد سیرجان ۳ – شهرداری قزوین یک
,
شاگردان محمدرضا تندروان هفته ششم لیگ را با یک برد ۳ امتیازی خانگی تمام کردند تا بار دیگر صدرجدول را پس بگیرند. تیم فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر یک و با ثبت امتیازات (۲۸ بر ۲۶)، (۱۸ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۷) و (۲۵ بر ۲۳) شهرداری قزوین را شکست داد.
,
سیرجانی‌ها که در ماراتن ۴ سته هفته پنجم برابر شهرداری ورامین باخته بودند، حالا با این برد دوباره به آنچه که می‌خواستند، رسیدند، اما برای صدرنشینی باید از شهرداری ارومیه تشکر کنند که سایپا را با شکست بدرقه کرد.
,
دیدار دو تیم فولاد سیرجان و شهرداری قزوین، یک ساعت و ۵۶ دقیقه طول کشید و قادر صادقی و علی‌اکبر پاکدلان به عنوان داور اول و دوم این مسابقه را قضاوت کردند. ناظر فنی بازی حمید حق‌بین بود تا خلیل یگانه‌مجد هم نظارت داوری مسابقه را بر عهده داشته باشد.
,
 
,
📌 سپاهان برنده ماراتن حساس هفته
, 📌 سپاهان برنده ماراتن حساس هفته,
شهرداری ورامین ۲ – سپاهان ۳
,
دیدار شهرداری ورامین و سپاهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته ششم بود که در نهایت به سود اصفهانی‌ها تمام شد. آن هم در شرایطی که دو تیم برخی بازیکنان خود را به دلیل مثبت شدن تست کرونا در ترکیب نداشتند.
,
مسابقه دو تیم شهرداری ورامین و سپاهان، در شرایط خاصی برگزار شد. اصفهانی‌ها بعد از دیدار خود در هفته پنجم، با تست مثبت کرونای ۷ بازیکن و مربی خود مواجه شدند و در بین مبتلایان، نام رحمان محمدی‌راد سرمربی فولاد سپاهان هم دیده شد تا او نیز همراهی تیمش در این رقابت حساس را از دست بدهد.
,
در طرف مقابل هم تست کرونا ۵ بازیکن شهرداری ورامین مثبت شد. به هر حال دو تیم که بازی‌های هفته گذشته را با برد تمام کرده ‌بودند، این هفته به‌رغم تمام مشکلات، برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت، میهمان موفق شد میزبان را با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازات (۲۵ بر ۲۱)، (۱۷ بر ۲۵)، (۱۹ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۷ و (۸ بر ۱۵) شکست دهد.
,
در این رقابت، علیرضا مباشری بازیکن شماره ۲۰ و علی‌اصغر مجرد بازیکن شماره ۱۵ سپاهان به ترتیب کارت زرد و قرمز گرفتند. تیم سپاهان هم با کارت زرد تاخیر مواجه شد. در طرف دیگر، عرفان علی‌نژاد بازیکن شماره ۱۳ ورامینی‌ها یک ست اخراج شد و مهرداد بابایی بازیکن شماره ۱۴ شهرداری ورامین هم کارت قرمز دریافت کرد.
,
این مسابقه در مدت زمان ۱۳۳ دقیقه انجام شد و محمدرضا درفش‌کاویان و مرتضی علایی به عنوان داوران اول و دوم بازی را قضاوت کردند. شهبازی صدری، اسماعیل صباغ و احمد شوشتری نیز به عنوان ناظرفنی، ناظر داوری و ناظر ویژه، نظارت بر این مسابقه را انجام دادند.
,
 
,
📌 پیروزی پیکان برابر نماینده دوم ارومیه
, 📌 پیروزی پیکان برابر نماینده دوم ارومیه,
پیکان ۳ – آذرباتری ارومیه یک
,
در روزی که پیکان به دومین برد خود در لیگ برتر رسید، آذرباتری ارومیه پنجمین باخت را هم با نتیجه ۳ بر یک تجربه کرد.
,
دو تیم در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که هفته پنجم را با باخت پشت سر گذاشته بودند. پیکان اما با ثبت امتیازات (۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۲۰ و (۲۵ بر ۱۹) جبران مافات کرد.
,
دیدار دو تیم ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه طول کشید و در جریان بازی ساسان خداپرست سرمربی آذرباتری با کارت قرمز مواجه شد. سجاد جلوداریان بازیکن شماره ۱۲ تیم پیکان هم کارت زرد گرفت.
,
داود نافعی، مثیم پارسه، احمد دامغانی‌نژاد و محمدحسین شفقی به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری در این مسابقه قضاوت کردند.
,
 
,
تیم‌های شهداب یزد و شهرداری گنبد در هفته ششم لیگ برتر استراحت داشتند.
,
 
,
📌 فولادی‌ها در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند
, 📌 فولادی‌ها در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند,
هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران با شش دیدار پیگیری شد و تیم‌های فولاد سیرجان و سپاهان در پایان این هفته در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند.
,
در این دیدارها، تیم‌های خاتم اردکان، پیکان، لبنیات هراز، فولاد سیرجان، سپاهان، شهرداری ارومیه برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
,
در پایان این دیدارها، تیم فولاد سیرجان با پنج برد و ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و سپاهان نیز با پنج برد و ۱۴ امتیاز، جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داد. تیم سایپا که قبل از شروع مسابقات این هفته صدرنشین بود، در ارومیه مغلوب شهرداری این شهر شد و با دو پله سقوط (چهار برد و ۱۳ امتیاز) رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.
,
 
,
نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:
,
 
,
📍راه‌یاب ملل کردستان صفر – خاتم اردکان ۳
,
(۲۲ بر ۲۵، ۱۱ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)
,
 
,
📍پیکان ۳ – آذرباتری ارومیه یک
,
(۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹)
,
 
,
📍لبنیات هراز ۳ – هورسان رامسر صفر
,
(۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۷ بر ۲۵)
,
 
,
📍فولاد سیرجان ۳ – شهرداری قزوین یک
,
(۲۸ بر ۲۶، ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳)
,
 
,
📍شهرداری ورامین ۲ – سپاهان ۳
,
(۲۵ بر ۲۱، ۱۷ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۸ بر ۱۵)
,
 
,
📍شهرداری ارومیه ۳ – سایپا یک
,
(۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲)
,
 
,
تیم‌های شهداب یزد و شهرداری گنبد در هفته ششم لیگ برتر استراحت داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه