اخبار داغ

رییس کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با دانا مطرح کرد؛

دولت بگوید چرا آن یک میلیارد یورو را به وزارت بهداشت نمی‌دهد؟/ برنامه ریزی مجلس برای حمایت از کادر درمان

دولت بگوید چرا آن یک میلیارد یورو را به وزارت بهداشت نمی‌دهد؟/ برنامه ریزی مجلس برای حمایت از کادر درمان
رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دولت باید تکلیف آن یک میلیارد یوروی اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب به وزارت بهداشت را مشخص کند و بگوید چرا تنها 27 درصد از آن هزینه را پرداخت کرده است، اگر این کمک به حساب وزارت بهداشت واریز شود به طور قطع می تواند مشکلات این وزارتخانه را حل کند.
[

حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت مجلس در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در پایتخت و شهرهای کشور اظهار کرد: امروز تمامی بیمارستانها و حتی بیمارستان‌های نظامی پای کار بوده و در راه مقابله با ویروس کرونا آماده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه "آی‌سی‌یو" یکی از نیازهای اصلی بیماران کرونایی است، افزود: بیمارانی که امروز در اثر کرونا بستری می‌شوند وضعیت عادی نداشته و نیازمند بستری شدن در ICU هستند؛ به طوری که امروز بیشتر بیماران بستری شده دارای مشکلات حاد هستند.

,

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش نهادهای نظامی برای ایجاد نقاهتگاه، بر ضرورت ایجاد آی‌سی‌یو در زمان نیاز تأکید کرد و گفت: ایجاد ICU برای بیماران کرونایی نیازمند اقدامی جدی است که با یک یا دو روز نمی‌توان آن اهداف را پیش برد بلکه ایجاد بیمارستان‌ نیازمند امکانات و دستگاه‌های مجهزی برای بیماران است.

,

کرونا را مدیریت نکنیم با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد

, کرونا را مدیریت نکنیم با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد, کرونا را مدیریت نکنیم با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد,

وی با تاکید بر اینکه باید مدیریت کرونایی کشور جدی و دقیق باشد، خاطرنشان کرد: هنوز خوشبختانه اوضاع بیماران و آمار مبتلایان کرونایی به آن میزانی نرسیده که دچار مشکلات حاد شویم اما اگر روند مدیریت کرونا را به درستی کنترل نکنیم به طور قطع با مشکلات جدی روبه رو خواهیم شد.

,

شهریاری با بیان اینکه بیمارستان‌ها تلاش کرده‌اند تا بیماران کرونایی را پذیرش و بستری کنند، اظهار کرد: امروز تمامی بیمارستانها، بیماران کرونایی را پذیرش و بستری می‌کنند و نمی گذارند تا این بیماران پشت درب بیمارستانها بمانند و پذیرش و درمان نشوند اما اگر در روند کنترل ویروس کرونا نتوانیم موفق باشیم می‌تواند مشکلات جدی را به دنبال داشته و بیماران کرونایی پشت درب بیمارستان‌ها  بمانند.

,

رییس کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از دولت، خواستار تعیین تکلیف و پرداخت کمک یک میلیاردی یورویی رهبر انقلاب به وزارت بهداشت از سوی دولت شد و تصریح کرد: ما در مجلس نیز در راستای مقابله با کرونا گام‌هایی را برداشته‌ایم، قرار است با آقای قالیباف جلسه‌ای را برگزار کنیم تا روند کمک به وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا را بررسی و عملی کنیم؛ در عین حال دولت باید تکلیف آن یک میلیارد یوروی اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب به وزارت بهداشت را مشخص کند و بگوید چرا تنها 27 درصد از آن هزینه را پرداخت کرده است، اگر این کمک به حساب وزارت بهداشت واریز شود به طور قطع می تواند مشکلات این وزارتخانه را حل کند.

,

انتهای پیام/ا

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه