اخبار داغ

استاندار اردبیل:

امنیت کامل در مرزهای اردبیل حاکم است

امنیت کامل در مرزهای اردبیل حاکم است
استاندار اردبیل گفت: بحمدالله امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است و مردم زندگی عادی خود را انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو پیش از ظهر امروز اظهار داشت: تا الان هیچ گونه مورد و مسئله خاص و نگران کننده که بخواهد امنیت مرزهای استان را تحت تاثیر قرار دهد رخ نداده است و فقط چند خمپاره و راکت بوده است که در جریان درگیری به داخل مرزهای استان اصابت کرده که هیچ آسیبی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی با بیان اینکه مرزنشینان و مردم مناطق مرزی به هیچ عنوان نباید نگران امنیت خود باشند، افزود: البته موضوع از مجرای قانونی خود در حال پیگیری است و هشدارهای لازم جهت رعایت خطوط قرمز مرزهای استان و پیشگیری از هرگونه اقدام و هر حرکتی نسنجیده به طرف‌های درگیر داده شده است.

,

استاندار اردبیل گفت: در پی شروع درگیری نظامی بین دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان از روز یکشنبه ۶ مهرماه بنا به ضرورت امر اوضاع مرز تحت رصد اشرافیت کامل نیروهای مرزبانی، اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت.

,

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح مقتدر و مرزبانان جان برکف و سلحشور در راستای حفاظت از جان، مال و ناموس مملکت بیش از پیش آماده اند و با روحیه و شجاعت بی‌نظیر در دفاع از کیان نظام و مرزهای پرگهر ایران اسلامی با قاطعیت تمام در صحنه حاضر هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه