اخبار داغ

توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) انجام شد؛

کشف شبکه غیرقانونی توزیع داروهای حیاتی

کشف شبکه غیرقانونی توزیع داروهای حیاتی
پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه استان آذربایجان‌غربی طی یک فرآیند اطلاعاتی و پس از کسب مجوزهای قضائی، موفق به شناسائی و دستگیری اعضاء شبکه غیرقانونی خرید و فروش و قاچاق داروهای حیاتی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه استان آذربایجان‌غربی طی یک فرآیند اطلاعاتی و پس از کسب مجوزهای قضائی، موفق به شناسائی و دستگیری اعضاء شبکه غیرقانونی خرید و فروش و قاچاق داروهای حیاتی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
این شبکه با خارج کردن داروهای حیاتی از مراکز درمانی و ایجاد بازار سیاه، اقدام به فروش آنها با قیمت‌های گزاف و چندین برابری خارج از شبکه توزیع غذا و دارو می‌نمود؛ این امر موجبات نارضایتی و عسر بیماران خاص و بیماران کرونا را فراهم آورده بود.
,
 
,
شایان ذکر است این شبکه با جلب سایر واسطه‌ها و دلالان اقدام به قاچاق این داروها به سایر کشور های مرکزی و غرب آسیا می‌نمودند.
,
 
,
در این راستا ۵ نفر شناسایی و دستگیر شدند که یکی از آنها کارمند دولتی بوده و در خروج داروها از مراکز درمانی، با این شبکه همکاری می‌نمود. همچنین تعداد قابل توجهی دارو که در شرایط نامطلوب نگهداری می‌شدند، کشف و ضبط گردید.
,
 
,
سازمان اطلاعات سپاه مصمّم است با عواملی که باعث سلب امنیت جامعه در ابعاد مختلف می‌گردند، برخورد جدی و قانونی بعمل آورد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه