اخبار داغ

نه قومگرایی، نه ایرانشهری؛

عصبانیت پان‌ها از موضع اثربخش گفتمان انقلاب

عصبانیت پان‌ها از موضع اثربخش گفتمان انقلاب
اینکه دسته ای از پان‌ها با برچسب ساتقین و دسته دیگر پان‌ها با عنوان قومگرایی شیعی به جریان مومن حزب الهی حمله می‌کنند دقیقا نشان می‌دهد که ظرافت‌ها در موضع گیری و روشنگری تا چه حد رعایت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رامین نظامی خواه فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: موضع اصولی جریان انقلابی شمالغرب کشورمان در باب مناقشه قره باغ و درگیری‌های اخیر را می‌توان مصداق روشنی از بلوغ فکری و میدان داری فعالانه جبهه مومن حزب اللهی برشمرد. هجمه رسانه‌ای قومگرایان تجزیه طلب از یک سو و شیطنت‌های جریان ایرانشهری علیه نمایندگان ولی فقیه در ۴ استان از سوی دیگر، موید عقلانیت، جامع نگری و اثربخشی مواضع انقلابی‌ها و عصبانیت و دستپاچگی افراطی‌های هردو طرف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تاکید بر حقیقت‌های تاریخی و حقانیت جمهوری آذربایجان در مناقشه قره باغ که موضع صریح رهبر معظم انقلاب نیز هست و بیان آن برای خنثی کردن تبلیغات مسموم و توطئه‌هایی که افکار عمومی مردم دو سوی ارس را نشانه گرفته اند، ضروری است؛ در گام نخست طرح شد تا شعار اصیل حمایت انقلاب اسلامی از مظلومان به قربانگاه عافیت طلبی نرود.

,

اما این به معنای نادیده گرفتن اشتباهات دولت جمهوری آذربایجان در اتخاذ سیاست‌های تنش زا و اقدامات ناصواب نیست. اتفاقا این ائمه جمعه و جوانان انقلابی شمالغرب کشور بوده‌اند که خط افشای خیانت‌ها و پشت پرده‌ها، از دخالت اسرائیل و سوء نیت ترکیه تا خطر استقرار گروه‌های تکفیری را پیش برده‌اند و قومگرایان تجزیه طلب را برای مسئله سازی خلع سلاح کرده‌اند.

,

اینکه دسته ای از پان‌ها با برچسب ساتقین و دسته دیگر پان‌ها با عنوان قومگرایی شیعی به جریان مومن حزب الهی حمله می‌کنند دقیقا نشان می‌دهد که ظرافت‌ها در موضع گیری و روشنگری تا چه حد رعایت شده است که هم تجزیه طلب‌ها مثل کف روی آب رسوا شده اند و هم ایرانشهری‌ها با سبقه ضددینی و ضدانقلابی برآشفته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه