اخبار داغ

شرایط محمدرضا شجریان ایده‌آل نیست/ بستری مجدد در مراقب‌های ویژه

شرایط محمدرضا شجریان ایده‌آل نیست/ بستری مجدد در مراقب‌های ویژه
پزشک معتمد محمدرضا شجریان از بستری شدن مجدد این خواننده در بیمارستان و ایده‌آل نبودن شرایط جسمی این هنرمند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عباسی ضمن تایید خبر بستری شدن محمدرضا شجریان در بیمارستان از روز گذشته، گفت: متاسفانه به دلیل گرفتاری‌هایی ریوی و مسائلی که از مدت‌ها قبل گریبان‌گیر استاد شجریان بود از عصر روز گذشته دوباره به بیمارستان منتقل و در بخش مراقب‌های ویژه بستری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: متاسفانه اکنون شرایط ایده آلی ندارند اما امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مرتفع شود.

,

هیات مدیره بیمارستان جم نیز در همین راستا اطلاعیه شماره یک خود را در ساعت ۱۰ صبح روز چهاردهم مهر ماه منتشر کرده که در آن آمده است: در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان دیروز عصر با شرایط عمومی قلبی و ریوی –تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

,

در این اطلاعیه تأکید شده است: با توجه به شرایط ناپایدار بالینی از ملت عزیز خواهشمندیم از درگاه خداوند متعال برای اسطوره آواز ایران سلامتی و بهبودی مسئلت نمایند.

,

محمدرضا شجریان پیش از این و در پی تشدید بیماری به دلیل عفونت شدید و افت فشار از روز شنبه ۲۵ مرداد در بیمارستان جم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود که با بهبود نسبی وضعیت عمومی از روز سوم شهریور ماه مرخص و ادامه روند درمانی خود را در منزل پیگیری می‌کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه