اخبار داغ

معاون سابق استانداری همدان؛

نسخه اصلاح طلبان برای انتخابات میان دوره ای مجلس بهار و کبودراهنگ

نسخه اصلاح طلبان برای انتخابات میان دوره ای مجلس بهار و کبودراهنگ
شورای اصلاح طلبان استان همدان طی مراسمی از ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی سابق استانداری همدان قدردانی و از وی تقاضای ورود به عرصه سیاست کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در روزهای ابتدایی شروع به کار مجلس یازدهم مغلوب بیماری کرونا شد و دار فانی را وداع گفت. مردم این دو شهرستان در انتخابات میان دوره مجلس که هم زمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برگزار می شود بار دیگر دست به انتخاب نماینده خود در مجلس خواهند زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این مسئله که با پایان عمر دولت یازدهم همراه است باعث شده که گروه ها و سلایق مختلف و اشخاص متعددی برای این تک صندلی خالی مانده در مجلس در استان همدان خیز بردارند.

,

شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات در شهرستان بهار و برگزاری جلسات در پی انتخاب گزینه ای انقلابی است و اصولگرایان استان نیز در پی ورود افراد مطرحی در این عرصه هستند که گمانه زنی هایی در مورد آنها صورت گرفته است.

,

از طرفی شاهدیم که اصلاح طلبان همدانی نیز دست به کار شده و با برگزاری جلساتی قصد دارند گزینه های مورد نظر خود را وارد عرصه کنند.

,

طبق آخرین خبری که در روزنامه همدان پیام منتشر شد شورای اصلاح طلبان استان در جلسه ای که با محمد ابراهیم الهی تبار داشتند از وی تقاضای ورود به عرصه سیاست را داشتند.

,

الهی تبار در این جلسه با بیان اینکه هم اینک شغل دولتی من پایان یافته اما در عرصه های دیگر همراه مردم خوب همدان خواهم بود، ورود به سیاست را بخشی از کار یک خدمتگزار به ملت دانسته و اذعان کرده: بنده این موضوع را به نحوی که نفع مردم در آن باشد در دستور کار دارم.

,

شایان ذکر است که الهی تبار از افراد شاخص اصلاح طلب همدانی است که معاونت سیاسی اجتماعی استانداری همدان و پس از آن به مدت سه سال معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه را برعهده داشت و اخیرا در همین سمت بازنشسته شده است.

,

حال باید دید آیا مردم دو شهرستان بهار و کبودراهنگ خود گزینه ای مطرح را وارد این عرصه خواهند کرد یا اینکه تسلیم تصمیم مرکز نشینان خواهند شد و صندلی خالی این دو شهرستان را به آنها خواهند سپرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه