اخبار داغ

طوفان توئیتری فعالان فضای مجازی آذربایجان غربی

طوفان توئیتری فعالان فضای مجازی آذربایجان غربی
فعالان توئیتری آذربایجان غربی توانستند هشتگ استانی را ترند نخست توئیتر فارسی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، فعالان توئیتری آذربایجان غربی در اقدامی انقلابی توانستند هشتگ #دوازده_هزار_شهید را ترند نخست توئیتر فارسی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این هشتگ از صبح امروز به منظور پاسداشت رشادت های رزمندگان و گرامیداشت شهدای آذربایجان غربی توسط فعالان فضای مجازی سطح استان فعال شده است.

,

همچنین هشتگ #آذربایجان_غربی به عنوان هشتگ دوم استانی در رتبه دوم ترند برتر توئیتر فارسی قرار دارد.

,

, ,

تعدادی از توئیت های مخاطبان در ذیل هشتگ های برتر توتیئر فارسی را باهم مرور می کنیم:

, تعدادی از توئیت های مخاطبان در ذیل هشتگ های برتر توتیئر فارسی را باهم مرور می کنیم:,

* یکی از مخاطبان در ذیل این هشتگ به بازخوانی بیانات رهبر انقلاب در خصوص شهدای آذربایجان غربی پرداخته و جمله ای از ایشان را نوشته است: «آذربایجان غربی شجاعانه در مقابل حوادث و فتنه ها ایستادگی کرد و باید این عظمت و شجاعت نیز به مردم کشور معرفی و نشان داده شود.

,

* مخاطب دیگری نوشته است: «به مادر قول داده بود بر می گردد… چشم مادر که به استخوان های بی جمجمه افتاد لبخند تلخی زد و گفت: بچه م سرش می رفت ولی قولش نمی رفت …»

,

* یکی از مخاطبان توئیتری نیز با انتشار جمله ای شهید مهدی باکری، نوشته است: «خدایا مرا پاکیزه بپذیر. این جمله فشنگ و عارفانه آخرین سخن از وصیت نامه شهید باکری، سردار فاتح میدان های جهاد و پایداری و فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا است که همیشه و در همه حال در یاد و خاطره دوستداران این شهید سرافراز اسلام بوده و هست.»

,

* مخاطب دیگری، در وصف خصوصیات شهید اسمعلی شادی نوشته است: «او فردی بسیار شایسته، مومن و متدین بود، در محل روستای خود به حسن شهرت مشهور بود و فرایض دینی خود را به موقع بجای می آورد و در مراسمات مذهبی شرکت می کرد. به خصوص به سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین علاقه وافری داشت و آرزو داشت.»

,

* مخاطب دیگری این گونه نوشته است: «آذربایجان غربی را با شهدایش، با مفاخرش، با ایثار و گذشتگی اش و با همه زیبایی هایش به مردم معرفی کنید.»

,

* یکی از مخاطبان توئیتری آذربایجان غربی هم در ذیل هشتگ آورده است: «انتظار را باید از مادر شهید گمنام پرسید. ما چه میدانیم دلتنگی غروب جمعه را؟»

,

* مخاطب دیگری نیز نوشته است: «شهید کسی است که در میدان جنگ و در خدمت امام یا نائب او کشته شود و هرکس در زمان امام زمان(عج) در حفظ اسلام کشته شود، یقینا به او ملحق خواهند شد، شهادت عبارت است از نبوغ درخشان حیات در کمال هشیاری و آزادی.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه