اخبار داغ

ایران‌مال آماده رقابت شده؛

محرابی: حسن یزدانی برای کشتی گرفتن آماده است/ یک سری تیم‌ها محلی هستند و در حد لیگ نیستند

محرابی: حسن یزدانی برای کشتی گرفتن آماده است/ یک سری تیم‌ها محلی هستند و در حد لیگ نیستند
سرپرست تیم کشتی آزاد ایران مال گفت: آماده حضور در لیگ کشتی هستیم و تمام نفراتمان را در اختیار داریم.
[

کیومرث محرابی سرپرست تیم کشتی آزاد ایران مال در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار کرد: مانند سالهای گذشته تیم بسیار خوبی برای حضور در مسابقات بسته‌ایم. بدون شک ایران مال هدفی غیر از قهرمانی در لیگ ندارد و البته خوشحال هستیم با تیمهایی قدیمی چون پاس ساری که سالهاست در کشتی تیمداری می‌کنند رقابت می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محرابی ادامه داد: به غیر از تیم دانشگاه آزاد که چند سالی می‌شود در کشتی تیمداری می‌کند بسیاری از تیم‌ها دوران گذرایی در لیگ دارند و بعد یکی دو سال هیچ اثری ازشان نمی‌ماند. در حقیقت اینها تیمهای محلی هستند و اصلا در حد و اندازه‌های لیگ برتر کشتی نیستند و سطح رقابتها را پایین می‌آورند.

,

سخنگوی تیم کشتی ایران مال درباره وضعیت حسن یزدانی توضیح داد: بعد از اینکه حسن یزدانی سال گذشته در تمرین تیم کشتی ایران مال آسیب دید، سعی کردیم تمامی شرایط را برای بازگشت قدرتمندانه او فراهم کنیم. خوشبختانه یزدانی خودش روحیه جنگندگی بالایی دارد و باز هم با اقتدار به روی تشک خواهد آمد. یزدانی افتخار و آبروی کشتی ایران است و هر چه‌قدر با او قرارداد ببندیم کم است. قطعا علاقه‌مندان از دیدن کشتی او لذت خواهند برد.

,

محرابی در پایان گفت: خوشبختانه تمامی تست‌هایی که از کشتی‌گیران و مربیان گرفته شد همگی منفی هستند و با خیال آسوده‌تری وارد مسابقات می‌شویم. ضمن اینکه در این چند وقت که بچه‌ها در اردو بودند شرایط تمرینی و بدنیشان ما را راضی کرده است و امیدواریم مسابقات در سطح مناسبی برگزار شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه