اخبار داغ

فرماندار سرپل ذ هاب:

لزوم مطالعات لازم برای انجام پروژه های کاهش دهنده بارترافیکی شهرستان سرپل ذهاب / باید امکانات شهری جهت استفاده عمومی مناسب سازی شود

لزوم مطالعات لازم برای انجام پروژه های کاهش دهنده بارترافیکی شهرستان سرپل ذهاب / باید امکانات شهری جهت استفاده عمومی مناسب سازی شود
محبت جمالی نیا, فرماندار سرپل ذهاب باتاکید بر لزوم مناسب سازی شهرستان برای استفاده عمومی از امکانات شهری گفت: ضروری است مطالعات لازم برای انجام پروژه هایی که بارترافیکی شهرستان را کاهش می دهد در شهرستان انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز محبت جمالی نیا در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهارداشت: امکانات سطح شهر باید به گونه ای مناسب سازی شود که تمام افراد جامعه اعم از معلولین ، جانبازان، سالمندان، کودکان و افراد عادی بتوانند از آنها استفاده کرده و بهره مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

وی افزود: تمام اقدامات دستگاههای خدمات رسان در بخشهای مختلف عمرانی و خدماتی و حفاری و ... باید با هماهنگی شهرداری انجام شود زیرا شهرداری مسئول ترافیک و روان سازی شهری است.

,

فرماندار سرپل ذهاب بااشاره به وضعیت ترافیکی چهارراه احمد ابن اسحاق (ره) این شهرستان تصریح کرد: قسمت استقرار تاکسیهای مسیر خیابان احمدابن اسحاق(ره) از چهارراه تا میدان هلی کوپتر فقط مختص تاکسیها باید باشد و توقف خودرو در حاشیه محل استقرار تاکسیها به طور کلی ممنوع است که پلیس راهور شهرستان باید برخورد لازم را انجام دهد و شهرداری نیز با برنامه ریزی مناسب و جانمایی وسایلی همچون گل میخ از توقف خودروها در این محل جلوگیری شود تا بارترافیکی آن ازبین برود ب.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان بااشاره به بارترافیکی خیابان صاحب الزمان(عج)  تصریح کرد: مطالعه برنامه درازمدتی برای پیاده رو شدن این خیابان در دستور کار شهرداری قرارگیرد تا این گره ترافیکی شهرستان که دراین خیابان ایجاد شده ازبین رود.

,

وی افزود: یک طرفه شدن کوچه های منتهی شده به خیابان صاحب الزمان (عج) در دستور کار شهرداری و پلیس راهور قرارگیرد و به مدت ۴۵ روز بصورت آزمایشی انجام شود تا بازدهی آن مورد بررسی قرارگیرد.

,

جمالی نیا خاطر نشان کرد: جمع آوری مصالح ساختمانی خصوصا در داخل کوچه ها و خیابانهای فرعی در رفع مشکل تردد خودرویی مردم بسیار مهم است که تاکنون شهرداری اقدامات بسیار مناسب و قابل تقدیری را انجام داده که امیدواریم همچنان ضمن ارائه تذکر به صاحبین واحدهای نیمه کاره جمع آوری مصالح باجدیت کامل دنبال شود و تیغه زنی کوچه ها نیز در آستانه فرارسیدن فصل سرما انجام شود.

,

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد : باتوجه به فرارسیدن فصل سرما هرس درختان برای جلوگیری از شکستگی شاخه ها و قطع سیمهای برق توسط شهرداری و باهماهنگی و همکاری اداره برق انجام شود .

,

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان کرد: اصلاح هندسی میدان امام (ره)، جمع آوری و تعویض تابلوهای راهنمای فرسوده سطح شهر ، مطالعه امتداد بلوار در محدوده خانه معلم در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

,

جمالی نیا افزود:  تذکرات لازم به نمایشگاه های خودرو و انجام مطالعه لازم برای انتقال این واحدهای صنفی به شهرک مشاغل و همچنین ساماندهی دست فروشان سطح شهر برای کاهش بارترافیکی شهرستان از سوی شهرداری دنبال شود.

,

وی درادامه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط راهداری شهرستان در رفع نقاط حادثه خیز و لکه گیری و ترمیم آسفالت محورهای شهرستان گفت: مطالعه رفع نقاط حادثه خیز محورهای مختلف شهرستان واقداماتی چون شانه سازی، خط کشی، جداسازی جاده ها خصوصا در نقاط حادثه خیز و روکش و جداسازی جاده سرابگرم که تامین اعتبار شده است ازسوی راهداری انجام شود.

,

فرماندار شهرستان اظهارداشت: پلهای موجود در محورهای مختلف شهرستان مناسب سازی و ایمن سازی شود و نظر مساعد پلیس راه در این زمینه کسب شود.

,

جلسه شورای ترافیک سرپلذهاب  به ریاست فرماندار شهرستان و باحضور اعضای شورای ترافیک در سالن جلسات فرمانداری سرپلذهاب برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه