اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

برگزاری هنرواره منطقه ای شعر عاشورایی بلوچی در ایرانشهر/ نمایش تصاویر ورود زائران پاکستانی در نمایشگاه جلوه های اربعین

برگزاری هنرواره منطقه ای شعر عاشورایی بلوچی در ایرانشهر/ نمایش تصاویر ورود زائران پاکستانی در نمایشگاه جلوه های اربعین
مسگرانی گفت: هنرواره منطقه ای شعر عاشورایی بلوچی همزمان با دهه پایانی ماه صفر به میزبانی ایرانشهر برگزار می شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با محوریت برنامه های فرهنگی و هنری ویژه اربعین برگزار شد، بیان کرد: ‌نمایشگاه عکس جلوه های اربعین با همکاری کانون عکاسان در مجتمع فرهنگی، هنری زاهدان برگزار و تصاویر ورود زائران پاکستانی اربعین در سال های گذشته به استان که با شور و شور خاصی همراه بوده است، به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: هنرواره شعر عاشورایی بلوچی با مشارکت حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر ارگان های فرهنگی به صورت منطقه ای و با شرکت هنرمندان کرمان جنوب و خراسان جنوبی، چهارشنبه هفته آینده به میزبانی ایرانشهر برگزار می شود که به نوبه خود کاری نو و ابتکاری است.

به گفته این مقام مسئول، همایش شعر با عنوان کلمات روشن به مناسبت اربعین امام حسین (ع)، رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) نیز سه شنبه هفته آینده به میزبانی سیستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: زیارت از بعید و نمایش های آیینی با موضوع اربعین از دیگر برنامه های این ایام است که با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی همه رویدادها به صورت مجازی هم پخش می شود تا مردم بیشتری بتوانند از آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه