اخبار داغ

جهاد در میدان «کرونا» / هیئت محبین ام الحسنین (ع) خرم‌آباد ۲۳ هزار ماسک تولید کرد

جهاد در میدان «کرونا» / هیئت محبین ام الحسنین (ع) خرم‌آباد ۲۳ هزار ماسک تولید کرد
امسال باوجود شیوع ویروس کرونا برنامه بسیاری از هیئت‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم تغییر پیدا کرد به‌طوری‌که در این میدان جهادی بی‌نظیر را به نمایش گذاشتند تا با همدلی و همراهی هم بر این ویروس غلبه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، یکی از اهداف راه‌اندازی هیئات مذهبی در مساجد و محلات آموزش، تمرین و پیاده‌سازی مکتب اهل‌بیت (ع) در مسیر حرکت جامعه است؛ مکتبی که سراسر ایثار، احسان، مواسات، نوع‌دوستی و همدلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 امسال باوجود شیوع ویروس کرونا برنامه بسیاری از هیئت‌ها در راستای حفظ جان و سلامت مردم محروم تغییر کرد، ضدعفونی محلات، تولید ماسک و تهیه مواد خوراکی ازجمله آب‌میوه برای بیماران و کادر درمان، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی بین مردم، برگزاری مراسمات با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی و تهیه کمک‌های مومنانه در فهرست برنامه‌های اجرایی و مهم هیئت‌ها ثبت شد.

,

سیده طاهره موسوی، مسئول هیئت محبین ام الحسنین (ع) خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرافلاک اظهار داشت: سال‌های گذشته تمام مناسبت‌های مذهبی ازجمله ۶۰ روز ماه محرم و صفر مراسم سوگواری امام حسین (ع) در حسینیه با حضور جوانان برگزار می‌شد، امسال یا وجود کرونا ضمن برگزاری مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدامات جهادی، خدماتی در اولویت برنامه‌های هیئت قرار گرفت.

,

, ,

 

,

وی با اشاره به تهیه و توزیع جهیزیه بین نوعروسان بی‌بضاعت افزود: از ابتدای کرونا با تلاش بانوان جهادی هیئت بیش از ۲۳ هزار ماسک برای مردم و کادر درمان دوخته شد و بیش از ۱۵۰ میلیون ریال بسته‌های کمک مومنانه در قالب طرح احسان و هم‌دلی بین خانواده‌های مستضعف شناسایی‌شده در حاشیه شهر و روستاها توزیع کردیم.

,

موسوی بابیان این‌که فرصت خدمت به مردم عطای رزق از جانب خداوند به بنده‌اش است و باید از این زمان را غنیمت شمرد، عنوان کرد: کار برای اهل‌بیت (ع) خستگی نداشته از طرفی انقلابی بودن و انقلابی ماندن هزینه دارد، ممکن است در این مسیر سنگ‌اندازی هم وجود داشته باشد اما آنچه برای ما لذت‌بخش است مشاهده تغییر رفتار آن دختر جوانی است که با شرکت در برنامه‌های هیئت و محب اهل‌بیت (ع) شدن زمینه تحول در زندگی او فراهم می‌شود.

,

, ,

 

,

مدرس دانشگاه معارف اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی تهاجم فرهنگی به معنای واقعی را می‌بینیم، دشمن ازهرجهت می‌خواهد جوانان ما را از معنویت و اسلام و قران جدا کند چراکه مسیر درست زندگی از طریق قران و اسلام است و هیئات نسبت به آگاهی و کمک به جوانان در انتخاب مسیر درست زندگی‌شان نقشی مهم ایفا می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه