اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد؛

بهره‌مندی 136 هزار نفر از خدمات درمانی و دارویی هلال احمر

بهره‌مندی 136 هزار نفر از خدمات درمانی و دارویی هلال احمر
فلاح گفت: در طی 6 ماه گذشته 136 هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و داروخانه های هلال احمر بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قریب به 200 خانه هلال با تکیه بر آموزش با هدف تاب آوری جامعه در حوادث در سطح استان کرمان فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه قریب به 9 هزار نفر در خانه های هلال آموزش دیدند، خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی عموم مردم برای مقابله با مشکلات و حوادث در اولویت فعالیت های جمعیت هلال احمر است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: 874 دوره آموزشی ضمن خدمت، تخصصی امدادونجات، مربیگری، عمومی امداد و عمومی نجات، امداد و کمک های اولیه، مخاطرات و مهارت های پایه داوطلبی در طی6 ماهه اول سال جاری برگزار و  12 هزار و 500 نفر از دوره های آموزشی برخوردار شدند.

,

فلاح با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر متکی بر فعالیت های داوطلبانه مردمی است، افزود: ارائه خدمات به نیازمندان و آسیب دیدگان از اهداف اصلی و مهم این نهاد بین المللی است.

,

وی تصریح کرد: اجرای 17 هزار و 841 پروژه حمایتی، معیشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، کاروان سلامت و ارائه خدمات در شیوع و اپیدمی کرونا به نسبت 6 ماهه اول در سال گذشته 68 درصد رشد داشته است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به بهره مندی 553 هزار نیازمند و بیمار از خدمات حمایتی و معیشتی با رشد 87 درصد به نسبت 6 ماهه اول در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی خدمات مددکاری، کاروان های سلامت، پروژه های حمایتی، معیشتی، نذرآب و پاسخ به حوادث (مانند سیل استان و اپیدمی کرونا) 15 میلیارد و 322 میلیون تومان است.

,

فلاح  اذعان کرد: در طی 6 ماه گذشته 136 هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی، توانبخشی و داروخانه های هلال احمر بهره مند شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: 2 پروژه درمانی به ارزش 8 میلیارد و 800 میلیون تومان در 6 ماه اول سال جاری احداث و افتتاح شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه