اخبار داغ

در راستای همدلی و مواسات انجام شد؛

توزیع 580 بسته نوشت افزار و کفش میان دانش آموزان مهرستانی+عکس

توزیع 580 بسته نوشت افزار و کفش میان دانش آموزان مهرستانی+عکس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان از توزیع 580 بسته لوازم التحریر و کفش میان دانش آموزان شهرستان مهرستان در روزهای اخیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای فعالیت های فرهنگی سپاه مهرستان و با همکاری خیرین در راستای مواسات و همدلی و رزمایش کمک مومنانه 580 بسته لوازم التحریر و کفش میان دانش آموزان مهرستانی توزیع شد.
 
وی افزود: این بسته ها شامل لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان نظیر دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، کفش، ماسک و صابون بوده که با همکاری خیرین و گروه جهادی عماریون تهیه شده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,


,
, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان خاطر نشان کرد: بسته های نوشت افزاد و کفش میان دانش آموزان شهر مهرستان و روستاهای سهرک، شاشکی، نوم آباد کلاکهم و مدارس حاشیه شهر توزیع شده است که در نظر داریم تا پایان سال این اقدام خداپسندانه را با همکاری خیرین ادامه دهیم.

,




نکویی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در کنار ماموریت اصلی خود یعنی حفظ و تامین امنیت در جامعه، محرومیت زدایی و زدودن غبار فقر در این منطقه را جزء رسالت های مهم خود می داند.

انتهای پیام/

,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه