اخبار داغ

در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی صورت گرفت؛

پایان قدرت نمائی 7 سارق حرفه‌ای در جنوب شرق کشور/ عامل قتل پدر و پسر چابهاری در چنگال پلیس

پایان قدرت نمائی 7 سارق حرفه‌ای در جنوب شرق کشور/ عامل قتل پدر و پسر چابهاری در چنگال پلیس
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری هفت سارق حرفه ای و عامل قتل پدر و پسر چابهاری در جنوب شرق کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدطاهری، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طی یک هفته گذشته با تلاش شبانه روزی خود ضمن دستگیری 7 سارق مسلح و به عنف در شهرستان های "زاهدان"، "ایرانشهر"، "خاش"، "هامون" ،"هیرمند" و شهرستان نیکشهر، 9 فقره سرقت مسلحانه و به عنف را کشف کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه علاوه بر کشف 2 فقره سرقت منزل و خودرو، هفت فقره سرقت موبایل و وجوه نقد به همراه چندین قبضه سلاح گرم و غیر مجاز در بازرسی از سارقان مسلح کشف شد.

طاهری خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت که با اقدامات مجرمانه خود در صدد برهم زدن آرامش شهروندان هستند به شدت برخورد می کند و اجازه نخواهد تا فضای امن جامعه و احساس امنیت مردم توسط  این قبیل افراد خدشه دار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,

شناسایی قاتل در کمتر از یک ساعت

وی گفت: همچنین با تلاش کارآگاهان اداره جنائی پلیس آگاهی چابهار و سیستان و بلوچستان، عامل جنایت قتل پدر و پسر یک خانواده در کمتر از یک ساعت از وقوع جرم شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

وی با بیان این که مجرم مهر ماه سال جاری در یک نزاع جمعی بر سر اختلافات قبلی با ضربات چاقو اقدم به قتل کرده بود، افزود: در بازرسی از صحنه جرم، آلت قتل کشف شد

انتهای پیام/

, شناسایی قاتل در کمتر از یک ساعت,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه