اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

محرومیت در چهارمحال و بختیاری هنوز هم وجود دارد/ حس نوع دوستی حلقه اتصال بین مردم

محرومیت در چهارمحال و بختیاری هنوز هم وجود دارد/ حس نوع دوستی حلقه اتصال بین مردم
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: با آمدن ویروس کرونا عده زیادی از مردم دچار مشکل شده اند که حس نوع دوستی بین مردم استان موجب شد تا کنون کمک های زیادی در این راستا به افراد آسیب دیده داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در رزمایش کمک مومنانه جامع عشایر گفت: کمک های خوبی در این استان شکل می گیرد و این نشان از حس نوع دوستی مردم این استان است.

وی با اشاره به اینکه کارهای زیادی در استان شکل می گیرد بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی کارهای زیادی در این استان صورت گرفته است اما هنوز هم جای کار دارد و نیاز است مسئولین همت بیشتری در این راستا بکنند.

برای محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری هنوز هم جای کار زیاد است

نکونام با بیان اینکه محرومیت در استان ما هنوز هم وجود دارد گفت: کاری که برای مناطق محروم باید صورت بگیرد نگرفته و هنوز جای کار دارد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب را اگر درک کنیم نورانیت است اذعان داشت: همه ما باید با پاکی انس پیدا کنیم وباخدا مانوس باشیم.

نکونام خاطر نشان کرد: ما امروز درگیر بیماری کرونا هستیم و یک عده از این مسئله آسیب دیده اند پس باید به این قضیه کمک کرده و آنان که نیاز به یاری ما دارند یاریگرشان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور تشریفاتی ما یک سری تبعات را نیز به همراه دارد گفت: بعد از سفرهای بنده به مناطق محروم نامه های زیادی به دست من می رسد که حل همه ان مشکلات به دست من تنها نیست و باید مردم و مسئولین نیز کمک کنند تا مشکلات مناطق محروم حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: همه باهم و در کنار هم دست دردست هم دهند تا بتوان آسان تر مشکلات را حل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, برای محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری هنوز هم جای کار زیاد است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه