اخبار داغ

مدیرکل پست سیستان و بلوچستان خبر داد؛

افزایش 30 درصدی ترافیک خدمات پستی در دوران کرونا

افزایش 30 درصدی ترافیک خدمات پستی در دوران کرونا
هدایت‌الله کُرد گفت: ترافیک خدمات پستی در دوران کرونا 30 درصد افزایش یافته و از ابتدای امسال یک میلیون و هشتصد هزار مرسوله در سیستان و بلوچستان جا به جا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت اله کرد، مدیرکل پست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مرسولات سیستان و بلوچستان در سرویس های پیشتاز، سفارشی، ویژه، عادی و امانت در شبکه پستی قبول و ارسال و به طور متوسط در ماه 300 هزار مرسوله در پست این استان به جا به می شود.
 
وی ادامه داد: امسال یک میلیون و هشتصد هزار مرسوله در پست این استان قبول و ارسال شده که با توجه به این آمار سرانه مرسوله نیز از 65 به 71 صدم افزایش یافنه است.
 
این مقام مسئول اجرای طرح ستاپ یا سکوی تجارت الکترونیک پست در سیستان و بلوچستان و جایگزینی کنترل سیستمی توزیع به جای سنتی را از دیگر اقدام های انجام شده اعلام و اذعان کرد: پست به طور کامل در دسترس مردم قرار گرفته و نقاط دسترسی فعال تر شده است.
 
وی اضافه کرد: برای جلوگیری از گسترش کرونا در بین کارکنان، استفاده از ماسک برای همه الزامی و نقاط تماس مردم با همکاران ایمن شده است، ارائه خدمات به افراد بدون ماسک صورت نمی پذیرد و سطوح و مرسولات پستی روزانه ضد عفونی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود.
 
کرد گفت: شیوع کرونا باعث اقبال بیشتر مردم به سمت پست شده و افزایش 30 درصدی ترافیک خدمات پستی را به همراه داشته است، از سویی مردم خیلی از خریدهایشان را به صورت غیر حضوری انجام می دهند که توزیع آن از طریق پست انجام می شود.
 
وی تصریح کرد: 115 هزار مرسوله خرید اینترنی در شش ماهه اول امسال توسط پست استان جا به جا شد که 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
 
مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اجرای طرح هایی مانند طرح ملی مسکن به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، همه ادارات پست استان به سیستم نوبت دهی مجهز شدند، همچنین برای جلوگیری از شیوع بیماری، ثبت نام در طرح مسکن به ترتیب حروف الفبا انجام می شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه