اخبار داغ

مدیرعامل شرکت غله استان یزد:

کمبود آرد و گندم در استان یزد نداریم/ افزایش 75 درصدی ذخیره گندم در استان

کمبود آرد و گندم در استان یزد نداریم/ افزایش 75 درصدی ذخیره گندم در استان
پایدار مدیرعامل شرکت غله استان یزد از افزایش 75 درصدی رشد ذخیره‌سازی گندم در استان یزد خبر داد و گفت: کمبود آرد و گندم در استان یزد نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید پایدار مدیرعامل شرکت غله استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه تا این لحظه استان یزد با کمبود آرد و کسری گندم مواجه نشده است گفت: حتی موجودی گندم سال جاری نسبت به سال گذشته 75 درصد رشد داشته و مردم هیچ نگرانی بابت تأمین نان و گندم نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه استان‌های غربی کشور با مشکل کمبود آرد و گندم مواجه نیستند و گندم به‌اندازه کافی در دسترس است افزود: با توجه به تثبیت نرخ نان، نرخ حمل آرد را نمی‌توانند افزایش بدهند به همین دلیل حمل‌ونقل دچار برخی از مشکلاتی شده است.

,

مدیرعامل شرکت غله استان یزد از اجرای مجوزهای حمل‌ونقل خبر داد و اظهار داشت: از استان‌های مختلفی مانند گلستان، خوزستان و فارس واردات گندم به استان یزد انجام می‌گیرد که همین مسئله سبب شده هیچ مشکلی در رابطه با کمبود گندم ازنظر کمیت و کیفیت در استان وجود نداشته باشد.

,

پایدار با بیان اینکه عملیات حمل‌ونقل گندم و آرد بدون هیچ مشکلی در استان یزد در حال انجام است گفت: عملیات خرید آرد و گندم و امورات بازرگانی در استان یزد به‌صورت دیجیتال پیگیری می‌شود که برای سهولت خرید آرد، نانوایان می‌تواند از طریق تلفن همراه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

,

 

,

 افزایش 75 درصدی ذخیره گندم در استان یزد

,  افزایش 75 درصدی ذخیره گندم در استان یزد,  افزایش 75 درصدی ذخیره گندم در استان یزد,

وی به رشد 75 درصدی ذخیره‌سازی گندم در استان یزد نسبت به سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: امسال این ذخیره‌سازی در حال کنترل و موجودی‌ها مشخص است که بخشی از آن در کارخانه جات آرد، بخشی دیگر در سوله‌های خصوصی و دولتی ذخیره‌شده و هیچ مشکلی هم بابت ذخیره گندم وجود ندارد.

,

مدیرعامل شرکت غله استان یزد با بیان اینکه در آنالیز افزایش قیمت نرخ نان، دستمزد خوبی برای نانوایان در نظر گرفته‌شده است افزود: در شرایط کرونا که بسیاری از مراکز تعطیل بودند نانوایان بدون هیچ‌گونه تعطیلی و به‌مانند گذشته به فعالیت خود ادامه دادند که کمتر دیده شد ولی در افزایش نرخ نان به این مسئله توجه کردیم.

,

وی در پایان با بیان اینکه افزایش نرخ نان زیاد نخواهد بود و این موارد کارشناسی شده است گفت: قیمت‌ها هنوز نهایی نشده که پس از انجام این کار، استاندار محترم نظر نهایی را ابلاغ خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه