اخبار داغ

در آیین رونمایی از هدایای خیّران و نیکوکاران هلال احمر خراسان رضوی مطرح شد؛

خدمات‌رسانی کاروان نذر آب در ۱۳ روستای شهرستان سربیشه/ آبرسانی سیار به ۷۵ روستا

خدمات‌رسانی کاروان نذر آب در ۱۳ روستای شهرستان سربیشه/ آبرسانی سیار به ۷۵ روستا
کاروان نذر آب3 جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی صبح امروز وارد شهرستان سربیشه شد و قرار است به ۱۳ روستای این شهرستان خدمات‌رسانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، احمد بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز در آیین رونمایی از هدایای خیّران و نیکوکاران هلال احمر خراسان رضوی، اظهار کرد: کاروان نذر آب۳ این بار به شهرستان سربیشه رسید و قرار است در روستاهای شهرستان سربیشه خدمات‌رسانی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان این‌که کاروان نذر آب3 از پزشکان و خیّران استان خراسان رضوی به استان خراسان جنوبی آمدند، افزود: هدایای کاروان سلامت نذر آب3 به ۱۳ روستای شهرستان سربیشه خواهد رفت.

,

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: ارزش بسته‌های اهدایی کاروان نذر سلامت3، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

,

بخشی عنوان کرد: در دو کاروان قبل نذر آب3 در شهرستان‌های خوسف و نهبندان میزبان کاروان‌های سلامت از استان‌های یزد و اصفهان بودیم.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد نجمی‌پور امام جمعه سربیشه نیز در این مراسم اظهار کرد: امروزه کار هلال احمر کمتر از کار در خط مقدم دوران دفاع مقدس نیست.

,

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در کشور، اهدای کمک‌های نقدی، خدمات‌درمانی و معیشتی اقدامات بسیار شایسته‌ای است.

,

امام جمعه سربیشه بیان کرد: امروز کلیدواژه‌های نذر آب، نذر نان، نذر خون، نذر سلامت، روضه نیابتی و ... بسیار پرمحتوا است که نتایج خوبی نیز دارد.

,

حجت‌الاسلام نجمی‌پور گفت: مردم این منطقه به خدمات دارویی و درمانی نیاز دارند و از تیم ۳۰ نفره هلال احمر که در این شهرستان حضور دارد و خدمات‌رسانی می‌کند قدردانی می‌کنیم.

,

میرزاجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در بخش سلامت، به کمک نهادهای حمایتی در کنار دولت نیاز داریم چراکه دولت به تنهایی نمی‌تواند خدمت‌رسانی داشته باشد.

,

وی افزود: در شهرستان سربیشه ۲۴۷ روستا داریم که بیش از ۷۵ روستا با تانکر آبرسانی سیار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه