اخبار داغ

مسئول کاروان نذر آب3 خراسان رضوی خبر داد؛

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک نذر آب به روستاهای سربیشه

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک نذر آب به روستاهای سربیشه
هدایتی گفت: ارزش کمک‌های اهدایی نذر آب3 خراسان رضوی به روستاهای شهرستان سربیشه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید مسعود هدایتی مسئول کاروان نذر آب3 استان خراسان رضوی صبح امروز در آیین رونمایی از هدایای خیّران و نیکوکاران هلال احمر خراسان رضوی، اظهار کرد: طرح نذر آب3 طرح ملی است که در چهار استان متأثر از خشکسالی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: این طرح سه سال است که در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان که متأثر از خشکسالی است خدمات ارائه می‌دهد.

,

مسئول کاروان نذر آب3 خراسان رضوی بیان کرد: اعضای کاروان خراسان رضوی سال گذشته در منطقه زهک استان سیستان و بلوچستان حضور داشت و امسال توفیق حضور در شهرستان سربیشه را دارد.

,

هدایتی عنوان کرد: کاروان نذر آب3 خراسان رضوی در سه محور سلامت، معیشت و تأمین آب خدمات ارائه می‌کند.

,

وی خاطرنشان کرد: در بحث سلامت تیمی متشکل از ۲۰ پزشک در شهرستان سربیشه حضور دارند که شامل دو فوق‌تخصص، ۶ متخصص، دو دندانپزشک و ... می‌شود.

,

مسئول کاروان سلامت نذر آب3 خراسان رضوی به خدمات حوزه آب اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیز کمک‌های خوبی انجام شده که شامل تأمین و ارسال ۲۳ تانکر آب ۱۰ هزار لیتری به خراسان جنوبی است.

,

هدایتی اظهار کرد: در بخش معیشتی ۵۵۰ بسته غذایی، ۴۰۰ کلمن آب، ۵۰ بخاری، سیلندر گاز، تنور گازی، ۴ هزار البسه، ۱۵۰۰ جفت کفش، خرید ۲۰ دار قالی، و ... از دیگر خدمات ارائه شده به اهالی روستاهای سربیشه است.

,

وی از خرید ۴۷ کنتور و انشعاب آب برای اهالی روستای سولابست توسط یک خیّر خبر داد و افزود: همچنین ۱۰ انشعاب گاز برای افراد نیازمند این روستا توسط این خیّر خریداری شده است.

,

مسئول کاروان نذر آب3 خراسان رضوی گفت: همچنین قرار است ۱۰ سرویس بهداشتی در روستای سولابست توسط خیّران ساخته شود.

,

هدایتی از خرید ۱۲ تن کاشی و سرامیک برای ساخت‌وساز خبر داد و گفت: ارزش کمک‌ها و خدمات کالایی که به شهرستان سربیشه ارسال می‌شود، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

,

وی خاطرنشان کرد: ارزش خدمات پزشکی نیز حدود ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

,

مسئول کاروان نذر آب3 استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین خیّران تقبل کردند برای روستای سولابست علاوه بر خدمات معیشتی، کار ساخت‌وساز، تعمیر، رنگ کاری و ... در بازه زمانی شش ماهه انجام دهند.

,

توزیع ۶۵۰ قلم دارو به ارزش ۵۰ میلیون تومان در روستاهای شهرستان سربیشه

, توزیع ۶۵۰ قلم دارو به ارزش ۵۰ میلیون تومان در روستاهای شهرستان سربیشه, توزیع ۶۵۰ قلم دارو به ارزش ۵۰ میلیون تومان در روستاهای شهرستان سربیشه,

اکبری نماینده سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته ۹۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی توسط هلال احمر جمع‌آوری شده که بین آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی در کشور توزیع شده است.

,

وی افزود: کاروان نذر آب3 استان خراسان رضوی  ۶۵۰ قلم دارو به ارزش ۵۰ میلیون تومان در روستاهای شهرستان سربیشه توزیع خواهد کرد.

,

نماینده سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: شایع‌ترین بیماری در روستای نازدشت تب مالت به دلیل استفاده از لبنیات محلی است.

,

اکبری با بیان این‌که سطح بیماری عفونی در روستاها کمتر است، افزود: مراجعانی که به دلیل فقر مالی نمی‌توانند هزینه‌های درمان را بدهند روند درمان آن‌ها از تهران پیگیری می‌شود.

,

وی اظهار کرد: این کاروان در راستای محرومیت‌زدایی خدمات‌رسانی می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه