اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج):

جبهه مقاومت از خروجی دو مدل عاشورا و اربعین تشکیل شد/ آیندگان باید از حرکت جهانی اربعین خبردار شوند

جبهه مقاومت از خروجی دو مدل عاشورا و اربعین تشکیل شد/ آیندگان باید از حرکت جهانی اربعین خبردار شوند
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آثار مکتوب بهترین و ارزشمند ترین کار برای اربعین است و آیندگان از این حرکت جهانی باید خبر دار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ علی مقواساز عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب گمشده در اربعین اظهار کرد: تشکر ویژه از مجموعه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (عج) باید داشته باشیم که این روزها اتفاق های خوبی در این مجموعه رقم می خورد که با همت نیروهای جهادی خواهر و برادر که حدود 200 نفر به صورت حضوری و غیرحضوری همه آثار دفاع مقدس را مستند می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عکس ها، خاطرات، فیلم ها و نقشه های ماندگار از دوران دفاع مقدس با همت این عزیزان برای نسل های اینده نگهداری و حفظ می شود.

,

وی افزود: اکنون اگر از همه ما سوال کنند که دلتگ چی هستیم، همه می گوییم برای کربلا، این ایام برای ما سخت است؛ لذت پیاده روی برای امام حسین (ع) را نمی شود با چیزی عوض کرد.

,

مقواساز با توضیح اینکه عاشورا یک اتفاق زیبایی رخ داد و از بچه شش ماهه تا پیرمرد چندین ساله، از شیعه تا مسیحی حضور داشتند، بیان کرد: یک سرزمینی به نام کربلا و یک روزی به نام عاشورا مدلی از مدل شیعه رخ داد که هر جنسیتی، سنی و دینی و آدمی عرض ارادت خود را به امام نشان داد و درس های استقامت، شجاعت، بصیرت، مردانگی، صبر و ایثار را به بشر آموخت.

,

وی اضافه کرد: پیاده روی اربعین هم مانند مدل عاشورا امروز در حال انجام است؛ از بچه کوچک تا پیرمرد چندین ساله به بزرگترین اجتماع انسانی کمک می کند و همچنین ادیان و مذاهب دیگر مانند اهل تسنن، مسیحی ها در این پیاده روی حضور دارند.

,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت از خروجی دو مدل عاشورا و اربعین تشکیل شد؛ در مدل جبهه مقاومت جوان و پیر، مردم و زن، مسیحی، شیعه و سنی در کنار یکدیگر حضور دارند.

,

وی با بیان اینکه اگر مدل های عاشورا، اربعین و جبهه مقاومت را کنار هم قرار دهیم، متوجه می شویم که امام حسین (ع) می خواهد این مدل را ظهور حضرت مهدی (عج) تکثیر کنند، تصریح کرد: این مدل برای زمینه سازی حکومت حضرت مهدی (عج) است؛ شیعه از زمان امام حسن (ع) تاکنون نظیر ندارد که شیعه قدرتمند تشکیل حکومت اسلامی دهد و اینقدر در جهان سرافراز باشد و نگاه های دنیا به آن ها باشد.

,

سرهنگ مقوا ساز اضافه کرد: مدل عاشورا است که به ما درس استقامت، ایثار، بصیرت، ولایتمداری و شجاعت می دهد، امروز از آن خوب استفاده کنیم این حکومت اسلامی به انقلاب حضرت ولی عصر (عج) می رسد.

,

وی در پایان گفت: آثار مکتوب بهترین و ارزشمند ترین کار برای اربعین است و آیندگان از این حرکت جهانی باید خبر دار شوند.

,

شروع کتاب گمشده در اربعین با یک سفر

, شروع کتاب گمشده در اربعین با یک سفر, شروع کتاب گمشده در اربعین با یک سفر,

زهره سادات هاشمی هم در این مراسم به صورت تماس تلفنی با اشاره به یک بیت شعر گفت: «قصه عشق از آن روز شروع شد که خدا، مهر یک بی کفن انداخت میان دل ما»؛ به نظر من گمشده در اربعین هم یکی از معنای همین بیت است؛ شروع این کتاب با یک سفر شروع شد و اتفاقات، تصاویر و صحنه هایی که در این سفر رخ داد را به صورت دل نوشته و داستان های کوتاه در فضا مجازی منتشر می کند.

,

نویسنده کتاب «گمشده در اربعین» اظهار: با باز خوردهایی که از نوشتن این داستان های کوتاه گرفتم، من را ترغیب به نوشتن یک داستان کامل کرد که امروز کتاب گمشده در اربعین با ۱۶۵ صفحه در مورد سفر به کربلا نوشت شد.

,

وی افزود: یک سال و شش ماه در انتشارات درخشان، زحماتی مانند صفحه آرایی، ویراستاری و طراحی جلد کشیده، منتشر و امروز از آن رونمایی شد.

,

هاشمی با توضیح اینکه امیدوار هستیم امام حسین (ع) این قلمی که زده شد را از همه ما بپذیرند و یک قدم برای اربعین برای ما بنویسند، بیان کرد: اربعین امسال دلتنگی عجیبی برای پیاده روی کربلا داریم و امسال باشکوه تر از سال های قبل گرامی می داریم و امیدوار هستیم که سال دیگر که این شورها و هیجانات که به بغض تبدل شده را به یک حضور خاصی و حماسی تبدیل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه