اخبار داغ

رئیس سازمان بنیاد شهید:

تکلیف شهدای سلامت شنبه مشخص می شود/ لزوم ساماندهی 20 درصد از گلزارهای شهدای کشور

تکلیف شهدای سلامت شنبه مشخص می شود/ لزوم ساماندهی 20 درصد از گلزارهای شهدای کشور
سعید اوحدی با بیان اینکه شهدای سلامت و خدمت از جان خود گذشتند و ایثارگری کردند ، گفت : در جلسه شنبه آینده با وزیر بهداشت در خصوص شهدای سلامت به جمع بندی خواهیم رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اوحدی عصر امروز سه شنبه 15 مهرماه در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص وضعیت شهدای خدمت و شهدای مدافع سلامت اظهار داشت : شهدای سلامت و کادر درمانی در بحث کرونا واقعا ایثار کردند و آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند ، همچنین شهدای خدمت نیز در سیل سال گذشته واقعا ایثارگری کردند و آنها نیز از جان خود گذشتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

اوحدی افزود : در بحث اعلام شهدای سلامت ، کمیته ای در وزارت بهداشت و تشکیلات آنها وجود دارد که مشخص می کند چه کسانی شهدای سلامت هستند ، به محض اینکه این لیست در اختیار ما قرار بگیرد این عزیزان شهید اعلام شده و بازمانده ها از خدمات بنیاد شهید بهره مند می شود .

,

وی در خصوص شهدای خدمت در سیل سال گذشته گلستان نیز اشاره کرد : در خصوص افرادی که در اتفاقات و بحران ها به شهادت می رسند وزارت کشور و مدیریت بحران متولی است و آنها نیز کمیته ای دارند و هر زمان اعلام کنند در کمیسیون مصادیق قرار گرفته و از خدمات بهره مند خواهند شد .

,

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان ساخت : شنبه آینده با وزیر بهداشت در این خصوص جلسه داریم و در این جلسه در خصوص اعلام شهدای سلامت به یک جمع بندی خواهیم رسید .

,

اوحدی در خصوص سفرش به گلستان گفت: امروز 3 تفاهم نامه با موضوع مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری شامل خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین ساماندهی گلزار شهدا با استاندار گلستان منعقد می شود.

,

وی افزود: قریب به 20 هزار گلزار شهدا در کشور وجود دارد که 20 درصد آنها نیازمند ساماندهی است و طی طرحی با همکاری دانشگاه ها و سپاه بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در حال اجراست.

,

معاون رئیس جمهور گفت: با همکاری اورژانس کشور تمهیداتی جهت ارائه واکسن آنفولانزا به جانبازان بالای 50 درصد و والدین شهدا که سن بالایی دارند ، در منازل شان به جای حضور در مراکز درمانی صورت گرفته است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه