اخبار داغ

در پی افزایش آمار بیماران کرونایی اعلام شد

ضرب العجل فرماندار خاتم به اصناف متخلف

ضرب العجل فرماندار خاتم به اصناف متخلف
میربهبودی فرماندار خاتم در هشداری به اصناف متخلف، گفت: اصناف دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، جواد میربهبودی فرماندار خاتم در ستاد مبارزه با کرونا شهرستان با اشاره به اینکه وضعیت مناسبی در زمینه کرونا نداریم، اظهار داشت: ادامه این روند باعث بحرانی شدن شرایط می‌شود که در این خصوص باید راهکارهایی ارائه شود تا شرایط به قبل بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی خاطرنشان کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌ها به‌ویژه دورهمی‌های خانوادگی یکی از علت‌های اصلی افزایش آمار کرونا است.

,

میربهبودی با تأکید بر اینکه در این شرایط باید شب‌نشینی‌ها را کاهش داد و به صفر رساند، اذعان داشت: طبق نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاتم باید عزاداری و تجمعات هیئت‌های مذهبی برای دهه آخر صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز انجام شود تا از شیوع این بیماری منحوس جلوگیری و آمار در سطح شهرستان کاهش یابد.

,

فرماندار شهرستان خاتم اظهار داشت: تمام کارمندان، نهادهای دولتی عمومی و خصوصی و ارباب‌رجوع‌ها باید دستورالعمل‌ها را رعایت کنند تا این شرایط بحرانی ادامه پیدا نکند.

,

وی در پایان با اعلام هشدار به اصناف متخلف، گفت: اصناف دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه