اخبار داغ

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس:

اشتغال پایدار زمینه‌ساز توسعه روستاها است/ رفع مشکل آب روستایی، نیازمند کنسرسیوم بانکی

اشتغال پایدار زمینه‌ساز توسعه روستاها است/ رفع مشکل آب روستایی، نیازمند کنسرسیوم بانکی
نخعی گفت: برای رفع مشکل آب در روستاها نیازمند کنسرسیوم بانکی در کنار وزارت نیرو هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان سربیشه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اشتغال پایدار یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده برای روستاها بوده که در حال پیگیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: موضوعات معیشتی و رسیدگی‌های پزشکی به روستائیان نیز از دیگر مسائل بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمینه زیرساخت‌ها در روستاهای مختلف تلاش‌های زیادی انجام شده است که جاده، آب، ارتباطات و مسائل دیگر نمونه ای از آنها است.

,

نخعی با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت در روستاها هنوز بسیار جای کار دارد، عنوان کرد: ما هر چه بتوانیم زیرساخت بیشتری در روستاها ایجاد کنیم علاقه‌مندی برای ماندگاری و بازگشت به روستاها افزایش پیدا خواهد کرد.

,

وی اظهار کرد: مهمتر از همه اینها این است که بتوانیم زمینه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ایجاد کنیم چراکه اشتغال پایدار ضامن توسعه پایدار، ماندگاری بیشتر در روستاها و نهضت بازگشت به روستاها که بسیار در کشور مورد اهمیت است را نهادینه خواهد کرد.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اقدامات انجام شده توسط هلال احمر در قالب کاروانهای نذر آب 3، تصریح کرد: این اقدامات برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها بسیار خوب و ارزشمند است.

,

نخعی در مورد مشکلات مربوط به آب و مجتمع های آبرسانی در شهرستان سربیشه، گفت: در این شهرستان تعداد زیادی مجتمع آبرسانی داریم که تکمیل نشده و برخی از مجتمع‌های آبرسانی شهرستان نیازمند بهسازی و مرمت است.

,

وی خاطرنشان کرد: به غیر از اقدامات جزئی و موردی که برای رفع مشکل آب در حال انجام است با استاندارخراسان جنوبی و مجموعه وزارت نیرو در حال تلاش هستیم بتوانیم یک کنسرسیوم بانکی در کنار وزارت نیرو داشته باشیم تا مبلغ مشخصی برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی، بهبود و بهسازی منابع موجود اختصاص داده شود.

,

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام در حال طی کردن مراحل نهایی است که اگر به نتیجه برسد کار بزرگی در بحث مجتمع های آبرسانی خواهد بود.

,

نخعی اظهار کرد: اقدامات انجام شده در قالب نذر آب 3 برای روستائیان اقدامات خوب و ارزشمندی است. خریداری انشعابات آب برای مردم روستایی و تانکرهایی که در این خصوص پیش‌بینی شده مشکلات افراد زیادی را حل می‌کند.

,

وی عنوان کرد: برنامه های کاروان نذر آب 3 در ارتباط به مسئله مهم آب در کنار ایجاد کنسرسیوم بانکی برای آبرسانی پایدار و زیرساخت مطمئن آب در روستاها کمک بسیار بزرگی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه