اخبار داغ

ژست میانه اصلاح طلبان برای تخریب مدیریت جهادی؛

آفتاب یزد: شجاعت قالیباف قابل تحسین است؛ اما این کارها به او ربطی ندارد!

آفتاب یزد: شجاعت قالیباف قابل تحسین است؛ اما این کارها به او ربطی ندارد!
روزنامه اصلاح طلب افتاب یزد با وجود اینکه مطرح می کند نسبت به دولت روحانی منتقد است اما سعی می کرد کار مثبت قالیباف را نیز منفی جلوه دهد و بیان کند که در این دو صورت افراط و تفریط در حال شکل گیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای لغو جلسه سران قوا آنهم به علت اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته به بازدید کار پرستاران و کادر درمان رفته بود، باعث ایجاد حواشی مختلفی شد. در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران از اقدام روحانی که حتی جلسه سران قوا هم حضور نمی یابد، انتقاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حالا روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد سعی دارد با ژستی میانه با چاشنی انتقاد از دو طرف هم رئیس مجلس و هم رئیس جمهور بیان کند که اقدامات قالیباف در حضور میدانی برای رفع مشکلات مردم در خوزستان و سفر آینده سیستان و بلوچستان بی فایده است.
,
 
,
این روزنامه می نویسد: «از زمانی که کرونا در کشور شایع شد حسن روحانی یکی از بالاترین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده است. جز جلسات با کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا تقریبا با افراد دیگری زیر یک سقف قرار نگرفته است! روحانی در طول 7 ماه گذشته دیدار یا سرکشی به هیچ بخشی نداشته است، او زنگ اول مهر را به صورت ویدیویی نواخت و گفت مدرسه را نمی‌توان تعطیل کرد! همانطوری که به صورت ویدیویی برخی پروژه‌ها را افتتاح کرد و گفت اقتصاد را نمی‌توان تعطیل کرد! با این حال فعلا بسیاری از دیدارهای روحانی تعطیل است!»
, «از زمانی که کرونا در کشور شایع شد حسن روحانی یکی از بالاترین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده است. جز جلسات با کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا تقریبا با افراد دیگری زیر یک سقف قرار نگرفته است! روحانی در طول 7 ماه گذشته دیدار یا سرکشی به هیچ بخشی نداشته است، او زنگ اول مهر را به صورت ویدیویی نواخت و گفت مدرسه را نمی‌توان تعطیل کرد! همانطوری که به صورت ویدیویی برخی پروژه‌ها را افتتاح کرد و گفت اقتصاد را نمی‌توان تعطیل کرد! با این حال فعلا بسیاری از دیدارهای روحانی تعطیل است!», «از زمانی که کرونا در کشور شایع شد حسن روحانی یکی از بالاترین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده است. جز جلسات با کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا تقریبا با افراد دیگری زیر یک سقف قرار نگرفته است! روحانی در طول 7 ماه گذشته دیدار یا سرکشی به هیچ بخشی نداشته است، او زنگ اول مهر را به صورت ویدیویی نواخت و گفت مدرسه را نمی‌توان تعطیل کرد! همانطوری که به صورت ویدیویی برخی پروژه‌ها را افتتاح کرد و گفت اقتصاد را نمی‌توان تعطیل کرد! با این حال فعلا بسیاری از دیدارهای روحانی تعطیل است!»,
 
,
, , , ,
 
,
روزنامه اصلاح طلب می افزاید: او (روحانی) به تازگی جلسه سران قوا را هم تعطیل کرده تا حالا شاهد یک جدل میان نزدیکان رئیس مجلس و رئیس جمهور باشیم! در واقع قطب مخالف حسن روحانی در زمینه فعالیت در دوره کرونا محمدباقر قالیباف است، او که از خرداد امسال با تشکیل مجلس یازدهم رئیس خانه ملت شده در این مدت چهار ماه دیدارهای مردمی بسیاری داشته است! سفرهای استانی مختلفی نیز در دستور کار قرار داده است، پیش از این به خوزستان رفته بود و حالا قرار است به سیستان و بلوچستان برود! به عبارت دیگر درحالی که شاهد افراط قالیباف در حضور در دیدارهای مختلف به رغم شرایط کرونایی هستیم از طرف دیگر حسن روحانی نیز در تفریط به سر می‌برد و به نظر می‌رسد در ماه‌های گذشته کسی به دو متری او هم نزدیک نشده است و همان جلساتی را هم که شرکت می‌کند با فاصله بیش از چهار متر قرار دارد! نکته جالب این است که رفتار هر دو رئیس بی‌فایده است و به عبارتی گره از مشکلات نمی‌کاهد! 
,
 
,
, ,
 
,
این روزنامه به طور تلویحی اشاره می کند که این اقدامات باید از سوی روحانی و نه قالیباف صورت بگیرد و می نویسد: « شاید شجاعت قالیباف قابل تحسین باشد که حاضر به انجام اقداماتی پرریسک است اما در نهایت این اقدامات سودی به حال مردم ندارد چرا که اساسا جایگاه رئیس قوه مقننه چیز دیگری است!»
, این روزنامه به طور تلویحی اشاره می کند که این اقدامات باید از سوی روحانی و نه قالیباف صورت بگیرد و می نویسد: « شاید شجاعت قالیباف قابل تحسین باشد که حاضر به انجام اقداماتی پرریسک است اما در نهایت این اقدامات سودی به حال مردم ندارد چرا که اساسا جایگاه رئیس قوه مقننه چیز دیگری است!», این روزنامه به طور تلویحی اشاره می کند که این اقدامات باید از سوی روحانی و نه قالیباف صورت بگیرد و می نویسد: « شاید شجاعت قالیباف قابل تحسین باشد که حاضر به انجام اقداماتی پرریسک است اما در نهایت این اقدامات سودی به حال مردم ندارد چرا که اساسا جایگاه رئیس قوه مقننه چیز دیگری است!»,
 
,
به هر جهت روزنامه اصلاح طلب افتاب یزد با وجود اینکه مطرح می کند نسبت به دولت روحانی منتقد است اما سعی می کرد کار مثبت قالیباف را نیز منفی جلوه دهد و بیان کند که در این دو صورت افراط و تفریط در حال شکل گیری است. این درحالی است که بسیاری از مردم این انتقاد را دارند که مشکلات دیده نمی شود و نسبت به عدم حل مشکلات آنان منتقد هستند.
,
 
,
جالب‌تر اینکه روزنامه های اصلاح طلب سعی دارند در این خصوص با ایجاد دوقطبی کاذب خود را در حد میانه توصیف کنند و ژست میانه رویی بگیرند اما در این خصوص آنچه از اصلاح طلبان دیده شد بی عملی آنان است که بسیار مورد انتقاد مردم قرار گرفته است و در کارنامه کاری آنان درج گردیده است.
, جالب‌تر اینکه روزنامه های اصلاح طلب سعی دارند در این خصوص با ایجاد دوقطبی کاذب خود را در حد میانه توصیف کنند و ژست میانه رویی بگیرند اما در این خصوص آنچه از اصلاح طلبان دیده شد بی عملی آنان است که بسیار مورد انتقاد مردم قرار گرفته است و در کارنامه کاری آنان درج گردیده است.,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه