اخبار داغ

فرماندار شهرستان تبریز؛

تکذیبِ تعطیلی نانوایی‌ها در تبریز / کمبود آرد نداریم

تکذیبِ تعطیلی نانوایی‌ها در تبریز / کمبود آرد نداریم
فرماندار شهرستان تبریز تعطیلی مراکز پخت این شهر بدلیل کمبود آرد را تکذیب کرد و گفت: هیچ کمبودی وجود ندارد و آرد کافی برای چند سال داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، بهروز مهدوی در واکنش به شایعه تعطیلی نانوایی های تبریز بدلیل کمبود آرد اظهار داشت: این خبر اصلا صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تاکید بر فعالیت نانوایی ها گفت: به حد کافی آرد موجود می باشد که در اختیار نانوایان قرار بدهیم و مشکلی نداریم.

,

وی ادامه داد: نانوایی خاصی در تبریز بدون داشتن مجوز، اقدام به پخت نان می کند و چون مجوز ندارد مجبور است آرد با قیمت آزاد بخرد و گرانفروشی کند، به همین دلیل با شیطنت در فضای مجازی ادعای عدم توزیع آرد بین نانوایان دارد.

,

مهدوی با تاکید بر اینکه با نانوایان بدون مجوز  و متخلف و گرانفروش برخورد خواهد شد، افزود: این شایعات در جهت تشویش اذهان عمومی است تا تخلف خود را به حساب کمبود آرد بگذارند، ما آرد کافی برای چند سال داریم.

,

گفتنی است امروز در برخی کانال های خبری، تصاویری از تعطیلی مراکز پخت نان در تبریز منتشر شده که در آن ادعای عدم تامین آرد توسط برخی نهادهای مطرح شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه