اخبار داغ

نائب ریئس شورای شهر تبریز:

برطرف شدن محدودیت حضور خبرنگاران در جلسات مجازی/ رئیس شورا گفت به تهران می روم

برطرف شدن محدودیت حضور خبرنگاران در جلسات مجازی/ رئیس شورا گفت به تهران می روم
آجودان زاده گفت: در تلاش برای رفع محدودیت حضور خبرنگاران در جلسات مجازی شورای شهر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار ،در واکنش به مطالبه این سایت خبری در خصوص ضرورت حضور خبرنگاران در جلسه وبینار شورای شهر تبریز اظهار داشت: طبق محدودیت های جدید ستاد مقابله با کرونا، جلسات شورای شهر غیر حضوری و مجازی برگزار می شود. در برنامه وبینار امکان شرکت اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری و خبرنگاران وجود داشت ولی به دلیل مشکلاتی از قبیل انعکاس صدا و کیفیت ضعیف و مفهوم نبودن صدا، تصمیم بر برگزاری جلسات با نرم افزار دیگری به نام اسکایپ گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

نائب رئیس شورای شهر ادامه داد: متاسفانه این نرم افزار با وجود کیفیت خوب و عدم انعکاس صدا میزان ظرفیت پذیرش افراد بیشتری مانند وبینار را ندارد و محدود است.

,

وی افزود: در جلسه این هفته تمامی اعضای شورا حضور داشتند و حتی قبل آن رای گیری هایی برای شرکت خبرنگاران در این جلسه گرفته شده بود و اکثریت، رای موافقت داده بودند ولی به خاطر محدودیت های این نرم افزار، خبرنگاران نتوانستند حضور پیدا کنند.

,

آجودان زاده گفت: فردا در جلسه هیئت رئیسه موضوع را مطرح خواهیم کرد تا سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری این سیستم را تقویت کند و خبرنگاران بتوانند شرکت کنند.

,

نائب رییس شورای شهر تبریز در خصوص سفر خارجی برخی اعضای شورای شهر نیز گفت: هفته قبل آقای دکتر دبیری به من گفتند که یک هفته در تهران درگیر مسائل شخصی خواهد بود و تاکید بر تشکیل و اداره جلسات شورا بصورت مجازی داشت و من اطلاعی ندارم که خارج از کشور هستند یا نه.

,

وی همچنین گفت: در جلسه هفته قبل خانم اندیش هفته قبل در جلسه حضور نداشتند که من اطلاعی از دلیل عدم حضور ایشان ندارم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه