اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان یزد خبر داد

اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی در واحدهای صنفی یزد

اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی در واحدهای صنفی یزد
حسنی از وضع قوانین جدید سختگیرانه جهت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: با دستور رئیس جمهور اعمال محدودیت ها و یا تدابیر جدید برای مقابله با کرونا به استانداران محول شده است. انتظار میرود رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و کسبه استان یزد به 80 درصد برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: بر همین اساس جلسه ای در فرمانداری یزد با کسبه تشکیل و مقرر شد کلیه واحد های صنفی علاوه بر رعایت پروتکل ها بهداشتی از پذیرش و خدمت رسانی به ارباب رجوع بدون ماسک خودداری کنند. امید است با این شیوه بتوان زنجیره انتقال کرونا در استان را قطع کرد.

,

رئیس اتاق اصناف استان یزد اظهار داشت: واحدهای صنفی که از این قوانین سرپیچی کنند در مرحله اول سه روز تعطیل می شوند. در مرحله دوم علاوه بر تعطیلی یک هفته ای با نصب بنر اطلاع رسانی می شود و در مرحله سوم 20 روز تعطیلی با نصب بنر درانتظار آنها است. البته قطعاً کسبه و اصناف محترم به این موارد کمافی السابق عنایت دارند.

,

حسنی در پایان تاکید کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واقع به نفع خود بازاریان هم می باشد زیرا علاوه بر حفظ سلامتی آنان در صورت تشدید بیماری بازار مجدداً تعطیل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه