اخبار داغ

با توجه به حجم بالای ترددها در بزرگراه کربلا؛

پایگاه امداد و نجات شهید عمادی اسدآباد نیازمند اختصاص اعتبارات

پایگاه امداد و نجات شهید عمادی اسدآباد نیازمند اختصاص اعتبارات
پایگاه امداد و نجات شهید عمادی شهرستان اسدآباد یکی از پایگاه‌های بدون ساختمان است که از سال ۹۳ تاکنون به صورت فصلی فعالیت می‌کند و با توجه به تردد بسیاری از مسافران از این مسیر نیاز به اختصاص اعتبارات برای احداث ساختمان و صدور مجوز فعالیت دائمی این پایگاه را دوچندان می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ یکی از راه‌های مواصلاتی اسدآباد با استان کرمانشاه که به عنوان بزرگراه کربلا هم معروف است، مسیر اسدآباد کنگاور بوده که سالانه شاهد تصادفات جاده ای زیادی در این مسیر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

و اما اسدآباد از مسیر بزرگراه کربلا به سمت کرمانشاه دارای یک پایگاه امداد و نجات است که به صورت فصلی فعالیت دارد و امدادگران خدماتی را به مصدومان تصادفات می‌دهند.

,

این پایگاه امداد و نجات در سال ۹۳ با استقرار یک کانکس ایجاد شد و تعدادی نیروی امدادگر در ایامی مانند سفرهای نوروزی، فصل زمستان و اربعین حسینی در آن مستقر شدند.

,

قرار بود این پایگاه امداد و نجات با تملک زمینی در همان منطقه و مسیر دارای ساختمان شود که سالها از آن می گذرد اما همچنان این پایگاه در حد همان کانکس باقی مانده است.

,

حال با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل زمستان و نیاز شهرستان به این پایگاه امدادی می طلبد که هرچه زودتر ساخت ساختمان این پایگاه تعیین تکلیف شود.

,

در این خصوص محمدرضا اعتصام، رئیس اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات شهید عمادی در مسیر اسدآباد کنگاور به صورت موقت و فصلی فعالیت دارد و بیشتر فعالیتش در زمان سفرهای نوروزی، زمستان و اربعین بوده است.

,

وی با بیان اینکه زمین این پایگاه از منابع طبیعی تملک و تحویل گرفته شده، افزود: برای ساخت و ساز آن نیاز به مجوز و اعتبارات داریم که طرح توجیهی، درخواست مجوز و میزان اعتبار مورد نیاز را به جمعیت هلال احمر تهران ارسال کرده ایم و هنوز پاسخی نیامده است.

,

رئیس اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد افزود: حدود ۶ هزار متر زمین از منابع طبیعی برای ساخت ساختمان این پایگاه امداد و نجات تملک شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در این پایگاه امداد ۴ نفر امدادگر به صورت داوطلبانه در فصل‌های مختلف مانند زمستان با مجوز سامان امداد و نجات فعالیت دارند.

,

به گزارش عصر همدان، با توجه به اینکه امدادگران هم باید خود از لحاظ امکانات و سیستم های گرمایشی مجهز باشند و هم برای خدمات دهی در همه ایام بهتر عمل کنند، نیاز به ساخت ساختمان این پایگاه دوچندان می شود.

,

با توجه به تردد بسیاری از مسافران از این مسیر ضروری است که هرچه زودتر جمعیت هلال احمر کشور جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت ساختمان این پایگاه اقدام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه