اخبار داغ

استاندار زنجان:

اصناف در استفاده از ماسک کم کاری می‌کنند

اصناف در استفاده از ماسک کم کاری می‌کنند
فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان برضرورت استفاده از ماسک توسط همه اقشار تاکید کرد و گفت: مردم بیشتر از ماسک استفاده می‌کنند اما اصناف در استفاده از ماسک کم کاری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی،امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان، اظهارداشت: عدالت در توزیع آگهی کار خوبی است اما کافی نیست و‌ باید استمرار یابد و نیاز است در این زمینه نظارت لازم انجام شود تا ایراد کار رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از مصوبات جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان راه‌اندازی سایت برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی بود که تا کنون محقق نشده است، افزود: شان شورای اطلاع‌رسانی راه‌اندازی این سایت است که باید محقق شود.
,
 
,
این مقام مسئول تصریح کرد: ارتباط بین مدیران با روابط عمومی‌ها باید ارتباط درست بوده و صوری نباشد ضمن اینکه ارتباط بین مدیران و رسانه‌ها نیز  باید از طریق شورای اطلاع‌رسانی تصحیح شود.
,
 
,
استاندار زنجان برضرورت ادامه توزیع ماسک ارزان قیمت به مردم تاکید کرد و افزود: ۵ میلیون ماسک ارزان قیمت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
,
 
,
حقیقی ارتباط مطلوب بین مدیران را نیز ضروری دانست و گفت: باید اشکالات و موانع ارتباطی بین مدیران رفع شود تا نتایج مطلوبی کسب شود ، همچنین سایت ادارات باید به روز بوده و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی انجام شود.
,
 
,
این مقام مسئول بیان داشت: حل مشکلات و مسائل خبرنگاران و‌ اصحاب رسانه باید به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران و شورای اطلاع‌رسانی استان باشد.
,
 
,
استاندار زنجان با اشاره به اینکه به موضوع کرونا در موج سوم  رویکرد جدیدتری در استان ارائه شده و اجرایی می‌شود، افزود: استفاده از ماسک توسط همه اقشار ضروری است اما در بازدیدهای انجام شده مشاهده شد که مردم بیشتر از ماسک استفاده می‌کنند اما اصناف در استفاده از ماسک کم کاری می‌کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه به دلیل موج سوم بیماری کرونا هیچ برنامه ای حتی به صورت نمادین به مناسبت اربعین حسینی در استان زنجان برگزار نمی‌شود، افزود: همه افراد جامعه باید با خود مراقبتی اجازه ندهند این بیماری افزایش یابد.
,
 
,
فاطمه کرباسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه  شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان، اظهارداشت:  تا کنون ۹ جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان تشکیل شده است که از ۵۲ مصوبه این جلسات تا کنون ۲۹ مصوبه اجرایی، ۷ مصوبه مستمر بوده و ۶ مصوبه در دست اقدام است.
,
 
,
وی گفت: از ۵۲ مصوبه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان ۱۱مصوبه در خصوص کرونا بوده است.
,
 
,
این مسئول گفت: نظم در توزیع آگهی دولتی و محقق شدن یک درصد سهم صدا و سیما از بودجه سال ۹۸  از مهمترین نتایج برگزاری شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه