اخبار داغ

مدیر مسئول انتشارات درخشان خبرداد؛

انتشار 30 عنوان کتاب تا پایان سال در انتشارات درخشان

انتشار 30 عنوان کتاب تا پایان سال در انتشارات درخشان
مدیر مسئول انتشارات درخشان گفت: 30 عنوان کتاب تا پایان سال در انتشارات درخشان منتشر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قاسمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: افتخار انتشار حدود 450 عنوان کتاب را داریم و روز گذشته کتابی با عنوان «گمشده در اربعین» رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر مسئول انتشارات درخشان گفت: این کتاب روایت یک دختر خانم از پیاده روی اربعین کربلا است که به قلم زهره سادات هاشی نوشته شده است.

,

وی افزود: امسال اینکه توفیق حضور در پیاده روی اربعین را نداشتیم، با ورق زدن این کتاب بتوانیم قدمی در مسیر اربعین برداریم.

,

قاسمی با توضیح اینکه 30 عنوان کتاب تا پایان سال منتشر می شود، بیان کرد: یکی از کتاب هایی که تا حدود دو ماه دیگر منتشر می شود در خصوص بمباران و موشک بارانی است که در اصفهان رخ داد، مستند تلویزیونی این کتاب تهیه شده که به صورت مستند-کتاب توزیع می شود.

,

وی اضافه کرد: یک مستند-کتاب دیگر در رابطه با مجاهدت های رزمندگان اصفهانی در کردستان با عنوان «جوله» است که مستند آن تهیه و کتاب در مرحله های پایانی خود قرار دارد.

,

مدیر مسئول انتشارات درخشان خاطر نشان کرد: مجموعه سیمرغ در خصوص 30 نفر از فرماندهان اصفهانی که در یگان های دیگر در خارج از اصفهان مشغول مجاهدت بودند، در حال تالیف است که  شش عنوان از کتاب تا پایان سال تقدیم جامعه می کنیم.

,

وی در پایان گفت: امیدوار هستیم بتوانیم دین خود را به اندازه قطره ای از دریا ادا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه