اخبار داغ

استاندار بوشهر در ویژه برنامه روز کودک:

برای ساختن آینده، از امروز به فکر کودکان باشیم

برای ساختن آینده، از امروز به فکر کودکان باشیم
استاندار بوشهر عنوان کرد: شعار امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای روز جهانی کودک ( آینده را باید ساخت ) است و این امر به همه ما یادآوری می کند که اگر آینده خوبی می خواهیم باید همین امروز به فکر آینده کودکان باشیم تا با دستان ایشان آینده ایران اسلامی را بسازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در آیین روز جهانی کودک به صورت ویدئو کنفرانس با تبریک ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک، گفت: نامگذاری این روز به این دلیل است که بزرگسالان، کودکان را فراموش نکنند چرا که آینده بشریت در دست کودکان امروز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

استاندار بوشهر عنوان کرد: شعار امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای روز جهانی کودک (آینده را باید ساخت) است و این امر به همه ما یادآوری می کند که اگر آینده خوبی می خواهیم باید همین امروز به فکر آینده کودکان باشیم تا با دستان ایشان آینده ایران اسلامی را بسازیم.

,

ویژه برنامه روز جهانی کودک در استان بوشهر به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به صورت مجازی و با سخنرانی استاندار بوشهر از طریق ارتباط زنده برگزار شد، پیش از سخنان گراوند استاندار بوشهر، خانم رسولی مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گزارش اقدامات کانون در مورد ۱۶ مهر روز جهانی کودک ارائه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه