اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه:

ضرورت راه اندازی مرکز پایش تصویری در کرمانشاه/ بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم

ضرورت راه اندازی مرکز پایش تصویری در کرمانشاه/ بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم
فضل الله شیری, رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خواستار راه اندازی مرکز پایش تصویری با نصب مانیتورینگ در کرمانشاه شد و گفت: راه اندازی این مهم نیازمند ۴ میلیارد و چهارصد و هفتاد میلیون تومان اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سرهنگ فضل الله شیری امروز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه برخی تخلفات در حوزه درون شهری و برون شهری کاهش چشمگیری داشته است، اظهار داشت: طی ۶ ماهه اول سال گذشته ۷۰ نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند این در حالی است که آمار فوت شدگان ناشی از تصادفات طی مدت مشابه امسال ۵۰ نفر است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: طی امسال تلفات انسانی در حوزه درون شهری ۲۹ درصد کاهش و در جاده های برون شهری ۲۲.۳ درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در مجموع تصادفات درون شهری ۳۰ درصد کاهش داشته است، ادامه داد: ۸۲ درصد از کشته شدگان تصادفات ویژه مرکز استان کرمانشاه است.

وی خاطر نشان کرد: میانگین کشوری فوتی های عابر پیاده در کشور ۴۴ درصد اعلام شده که متاسفانه این میزان در استان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری و ۶۹ درصد است.

سرهنگ شیری با قدردانی از جانمایی های صورت گرفته برای نصب سرعتگاه ها عنوان کرد: نصب سرعتگاه ها در مناطق مختلف شهر هر چند با مخالفتهایی همراه بود اما موجب کاهش تصادفات شده است.

رییس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: باید در زمینه مدیریت سرعت در بزرگراه هوانیروز هم تمهیداتی اندیشیده شود.

این مقام انتظامی خواستار راه اندازی مرکز پایش تصویری با نصب مانیتورینگ در کرمانشاه شد و ادامه داد: راه اندازی این مهم نیازمند ۴ میلیارد و چهارصد و هفتاد میلیون تومان اعتبار است که امیدواریم به صورت ویژه دیده شود.

سرهنگ شیری با اشاره به ایام اربعین حسینی و بسته بودن مرزها نیز خاطر نشان کرد: در ایام اربعین امسال ورودی به مرزهای استان نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


لزوم همکاری دستگاههای اجرایی جهت پیاده راه شدن خیابان مدرس/ با انتقاد کاری پیش نمی رود

,
, لزوم همکاری دستگاههای اجرایی جهت پیاده راه شدن خیابان مدرس/ با انتقاد کاری پیش نمی رود,

هوشنگ بازوند با اشاره به اجرای طرح تبدیل خیابان مدرس به پیاده راه اظهار داشت: اجرای این طرح کار خوب، با ارزش و ماندگاری است و باید در شهرسازی به این سمت برویم چنانچه اجرای این طرح ها در بسیاری از مراکز استان ها و کلانشهرها دیده می شود.

,

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم اغناسازی گفت: در اجرای این طرح باید رضایت مندی مردم را در نظر گرفت کما اینکه ممکن است در اجرای آن با مقاومت هایی رو به رو  شویم و کنش هایی را در پی داشته باشد.

,

بازوند گفت: در زمان اجرای طرح پیاده راه سازی پارکینگ شهرداری هم در ابتدا مقاومت هایی صورت گرفت اما در حال حاضر می بینیم اصناف خودشان هم از اجرایی شدن این طرح خرسند هستند.

,

مدیر ارشد استان بر ضرورت تعیین مدت اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس تاکید کرد و بیان داشت: مردم انتظار دارند که این طرح به نحو احسن اجرا شود و در این راستا باید تمامی زیرساخت ها در نظر گرفته شود و نیز به کار بردن المان های مختلف و فضاسازی های مناسب نیز در دستور کار قرار گیرد.

,

بازوند با اشاره به اینکه انجام هر پروژه و کار عمرانی همواره با مشکلاتی همراه است، تصریح کرد: نکاتی در زمینه اجرای این طرح وجود دارد که باید برطرف شود.

,

وی گفت: کرمانشاه یک کلانشهر است و مردم آن را با سایر کلانشهرها مقایسه می کنند و از شهرداری انتظار نوآوری دارند و در این راستا اجرای این طرح می تواند بسیار مهم باشد و ما نیز از اجرای آن حمایت می کنیم.

,

استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید این طرح به صورت کامل اجرا شود و نباید فقط میله گذاری صورت گیرد، خط بی آر تی آن راه اندازی شود و اقدام دیگری صورت نگیرد بلکه با استفاده از المان های مناسب فضاسازی خوبی در این راستا انجام شود.

,

بازوند با تقدیر از شهردار کرمانشاه برای اجرای این طرح خاطر نشان کرد: بسیاری از شهرداری ها از انجام و اجرای این طرح شانه خالی می کنند در حالی که می بینیم شهردار کرمانشاه به دنبال اجرای این طرح و پیشنهاد دهنده است.

,

وی با تاکید بر اینکه باید مزایا و معایب طرح با هم دیده شوند، عنوان کرد: اینکه همه بخواهند انتقاد کنند کاری پیش نمی رود و باید در اجرای یک طرح مزایای آن نیز مطرح شود و با مقایسه و بررسی جوانب تصمیم نهایی در زمینه اجرایی شدن گرفته شود.

,

مدیر ارشد استان با بیان اینکه این طرح را تایید و حمایت می کنیم، خاطر نشان کرد: همه دستگاه های استان هم برای اجرای این طرح به شهرداری یاری برسانند.

,

طراحی خط ویژه اتوبوس در پیاده راه سازی خیابان مدرس 

, طراحی خط ویژه اتوبوس در پیاده راه سازی خیابان مدرس ,

مسعود ارجمندی در ادامه  اظهار داشت: مشاور پروژه طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس سه سناریو را به عنوان پیشنهاد ارائه داده است که در هر یک از این سناریوها ضلع شرقی، ضلع غربی و وسط به عنوان خط ویژه اتوبوس در نظر گرفته شده است که بخشی از خیابان برای لاین رفت و آمد اتوبوس در نظر گرفته می شود و سایر مسیر سنگفرش شده و برای عبور و مرور عابران پیاده است.

,

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه افزود: در حال حاضر نیز در قسمت هایی از این خیابان عقب نشینی صورت گرفته است و در مقاطعی نیز تعریض پیاده رو داشته ایم.

,

این مسئول ادامه داد: بهبود مدیریت ترافیک، بهبود سیمای کالبدی شهر، بهسازی محیط زیست شهری، بهبود وضع خرید و خدمات، تقویت زندگی اجتماعی و فرهنگی از اهداف راهبردی در ساماندهی فضاهای پیاده رو سازی است.

,

ارجمندی گفت: خط ویژه اتوبوس نیز در طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس در ۵ ایستگاه آزادی، قدس، سبزه میدان، نواب، البرز و مطهری دیده شده است.

,

ارجمندی خاطر نشان کرد: از لحاظ شاخص هایی همچون تخلیه و بارگیری، هزینه احداث و اجرای پروژه، سهولت اجرا و نیز منظر شهری سناریوی سوم که عبور خط ویژه اتوبوس از وسط است، دارای امتیازات بالاتری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه