اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

فاز جدید دولت روحانی برای فشار بر مردم/ تغییر موضع از بی عملی به ایستادن تمام قد مقابل حل مشکلات مردم

فاز جدید دولت روحانی برای فشار بر مردم/ تغییر موضع از بی عملی به ایستادن تمام قد مقابل حل مشکلات مردم
طی هفته های گذشته و پس از تحرک جدی برخی مسئولان برای بررسی و حل میدانی مشکلات مردم، تعدادی از چهره های دولتی در حالیکه عملکردشان شدیدا مورد نقد قرار دارد، در برابر فعالیت میدانی مسئولان قوای دیگر، اقدام به سیاه نمایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها با حضور میدانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بازدید از طرح ها و حل مشکلات مردم شاهد واکنش منفی دولتمردان در این عرصه هستیم. اخیرا وقتی «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به آی سی یو رفت تا با کار و تلاش کادر درمان در زمانه کرونا بیشتر آشنا شود و نسبت به حل مشکلات آنها اقدام کند، با واکنش منفی رسانه های اصلاح طلب و برخی از دولتمردان موجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
واعظی: برخی نمایندگان مجلس انتظارات مردم را بالا می‌برند
, واعظی: برخی نمایندگان مجلس انتظارات مردم را بالا می‌برند, واعظی: برخی نمایندگان مجلس انتظارات مردم را بالا می‌برند, ,
 
,
در همین رابطه، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با لغو جلسه سران قوا خاطرنشان کرد: «موضوعات مهمی که مربوط به مردم می‌شود در شورای عالی امنیت ملی و شورای هماهنگی اقتصادی بررسی می‌شود که همه سران قوا در آن حضور دارند و همچنین در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم بررسی می‌شود. سران قوا هم جلسات سه نفره دارند که برخی مواقع پیش می‌آید که به دلیل کاری که برای یکی از سران قوا پیش می‌آید این جلسه لغو می‌شود و خبرش هم منتشر نمی‌شود، ولی الان نمی‌دانم چرا این طور شده است.»
,
 
,
وی ادامه داد: «جلسه اخیر به دلیل پروتکل‌های بهداشتی لغو شد، از این جلساتی که اخیرا لغو شده زیاد اتفاق می‌افتد.»
,
 
,
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است، گفت: در مجالس قبلی دو یا سه نفر بودند که از الفاظ نامناسب استفاده کرده و تند بودند، ولی در مجلس اخیرا تعداد آنها بیشتر شده است و این نوع ادبیات موجب تفرقه می‌شود. تا زمان انتخابات خیلی مانده اما برخی به اسم رسیدگی به مشکلات مردم سفر کرده و حرف‌های تبلیغاتی می‌زنند و انتظارات مردم را بالا می‌برند. در حالی که برای حل مشکلات مردم نباید شعار و تبلیغات انجام شود.
, در مجالس قبلی دو یا سه نفر بودند که از الفاظ نامناسب استفاده کرده و تند بودند، ولی در مجلس اخیرا تعداد آنها بیشتر شده است و این نوع ادبیات موجب تفرقه می‌شود. تا زمان انتخابات خیلی مانده اما برخی به اسم رسیدگی به مشکلات مردم سفر کرده و حرف‌های تبلیغاتی می‌زنند و انتظارات مردم را بالا می‌برند. در حالی که برای حل مشکلات مردم نباید شعار و تبلیغات انجام شود., در مجالس قبلی دو یا سه نفر بودند که از الفاظ نامناسب استفاده کرده و تند بودند، ولی در مجلس اخیرا تعداد آنها بیشتر شده است و این نوع ادبیات موجب تفرقه می‌شود. تا زمان انتخابات خیلی مانده اما برخی به اسم رسیدگی به مشکلات مردم سفر کرده و حرف‌های تبلیغاتی می‌زنند و انتظارات مردم را بالا می‌برند. در حالی که برای حل مشکلات مردم نباید شعار و تبلیغات انجام شود.,
 
,
آشنا: نمایندگان به مشکلات دامن نزنند!
, آشنا: نمایندگان به مشکلات دامن نزنند!, آشنا: نمایندگان به مشکلات دامن نزنند!,
 
,
این درحالی است که پیشتر وقتی سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در میان تجمع کنندگان کارخانه نیشکر هفت تپه حضور پیدا کردند، با واکنش منفی «حسام الدین آشنا» مشاور روحانی و از جمله دولتمردانی که در شبکه اجتماعی توئیتر حضور دارند روبرو شدند. وی در توئیتی با عصبانیت نوشت: « تهران‌نشینان عزیز اگر توانایی دارید مشکلات تهران را پی‌گیری بفرمایید. ضرورتی ندارد مشکلات کارگری یا تولیدی استان‌های دیگر را از روی بی‌اطلاعی دامن بزنید.»
, « تهران‌نشینان عزیز اگر توانایی دارید مشکلات تهران را پی‌گیری بفرمایید. ضرورتی ندارد مشکلات کارگری یا تولیدی استان‌های دیگر را از روی بی‌اطلاعی دامن بزنید.»,
 
,
, ,
 
,
این توئیت باعث مجادله ای توئیتری میان آشنا و نمایندگان حاضر در این تجمع شد. نمایندگان نسبت به نگاه منطقه ای آشنا انتقاد کردند و از سوی دیگر بیان کردند که «دوران تهران نشینی و بالانشینی خیلی وقت است به سرآمده. انقلاب اسلامی آمد که این مرزهای موهوم را بردارد.»
, «دوران تهران نشینی و بالانشینی خیلی وقت است به سرآمده. انقلاب اسلامی آمد که این مرزهای موهوم را بردارد.», «دوران تهران نشینی و بالانشینی خیلی وقت است به سرآمده. انقلاب اسلامی آمد که این مرزهای موهوم را بردارد.»,
 
,
جالب است که هر دو عضو کابینه روحانی بیان می کنند که حضور نمایندگان به طور میدانی نه تنها باعث حل مشکلات بلکه باعث التهاب آفرینی و بالارفتن انتظارات مردم می شود. این درحالی است که نمایندگان مطرح می کنند که اتفاقا حضور میدانی سبب دلگرمی مردم و آشنایی بهتر مسئولان با مشکلات آنان می شود. 
,
 
,
عصبانیت اصلاح طلبان از سفرهای استانی قالیباف 
, عصبانیت اصلاح طلبان از سفرهای استانی قالیباف , عصبانیت اصلاح طلبان از سفرهای استانی قالیباف ,
 
,
در همین حیطه روزنامه‌های اصلاح طلب که این روزها یکی به نعل و یکی به میخ می زنند و از سویی به سبب مشکلات اقتصادی وضعیت امروز کشور خود را منتقد دولت نشان می دهد به طور کج دار و مریز از دولت  حمایت می کنند و با حمله مجلس شورای اسلامی آنان را مسبب وضعیت موجود می دانند اما وقتی با اقدام مستقیم و میدانی نمایندگان مواجه می شوند، آنرا شوآف و خارج از دایره و حیطه وظایف خانه ملت بر می شمارند.
,
 
,
در همین رابطه، روزنامه شرق در شیطنتی آشکار، تیتر انسداد ماشه ای (بازگشت تحریمها) را با تصویر دو چهره فعال جریان انقلاب همراه کرد. این روزنامه اصلاح طلب همچنین سفر محمدباقر قالیباف به خوزستان را سفری تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰برشمرد. دیگر رسانه‌های اصلاح طلب هم با عصبانیت از سفر قالیباف و برخی دیگر از نمایندگان مجلس به مناطق محروم، آن را نمایشی و با مقاصد انتخاباتی عنوان کردند.
, روزنامه شرق در شیطنتی آشکار، تیتر انسداد ماشه ای (بازگشت تحریمها) را با تصویر دو چهره فعال جریان انقلاب همراه کرد. این روزنامه اصلاح طلب همچنین سفر محمدباقر قالیباف به خوزستان را سفری تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰برشمرد. دیگر رسانه‌های اصلاح طلب هم با عصبانیت از سفر قالیباف و برخی دیگر از نمایندگان مجلس به مناطق محروم، آن را نمایشی و با مقاصد انتخاباتی عنوان کردند., روزنامه شرق در شیطنتی آشکار، تیتر انسداد ماشه ای (بازگشت تحریمها) را با تصویر دو چهره فعال جریان انقلاب همراه کرد. این روزنامه اصلاح طلب همچنین سفر محمدباقر قالیباف به خوزستان را سفری تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰برشمرد. دیگر رسانه‌های اصلاح طلب هم با عصبانیت از سفر قالیباف و برخی دیگر از نمایندگان مجلس به مناطق محروم، آن را نمایشی و با مقاصد انتخاباتی عنوان کردند.,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
برخی معتقدند که این تغییر فاز دولت، راهکاری برای ایجاد فشار مضاعف به جامعه در شرایط فعلی اقتصادی کشور است؛ اقدامی که امکان دارد در آینده ای نه چندان دور فشارهای بیشتر را بر معیشت خانوارهای ایرانی ایجاد کند تا برخی رسانه های نزدیک به دولت بتوانند، مدعی شوند که اقدامات میدانی روسا و مسئولان قوای دیگر، نه تنها بی اثر بلکه مخرب هم بوده است.
,
 
,
باید دید گروکشی معیشت مردم در میان بازی های سیاسی برخی دولتمردان و رسانه های اصلاح طلب، تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه