اخبار داغ

مخالفت با استعفای مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا / قرارداد حسن اشجاری تمدید شد +عکس

مخالفت با استعفای مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا / قرارداد حسن اشجاری تمدید شد +عکس
شهردار آستارا با استعفای آرش بابلیان مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری مخالفت کرد و وی در سمت خود ابقا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، طی حکمی‌ از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا آرش بابلیان به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در سمت خود ابقا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

همچنین با تصمیم و حکم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستارا علی کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

,

حسن اشجاری سرمربی موفق تیم فوتبال شهرداری آستارا قرار داد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و فرهاد خالدی به سمت سرپرست جدید تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز منصوب شد.

,

با نزدیک شدن به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور به منظور بررسی شرایط میزبانی ورزشگاه وحدت آستارا در لیگ، از ورزشگاه وحدت آستارا بازدید کرد و نبود فنس دور زمین، رختکن مناسب بازیکنان، داوران و عوامل اجرایی، نیمکت های مناسب بازیکنان ذخیره، محل ورود و خروج و سیستم روشنایی و جایگاه خبرنگاران را از کاستی های ورزشگاه وحدت آستارا اعلام کرد.

,

مسئولان شهرستان مرزی بندر آستارا در صدد رفع این کاستی ها تا زمان آغاز رسمی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور هستند.

,
, ,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه