اخبار داغ

کمیته فنی را تا هفته آینده تعیین می‌کنیم؛

فریبا: در جلسه با وزیر اسمی از نکونام نیاوردیم/ 10 میلیارد تومان به حساب باشگاه برای پرداخت مطالبات شفر واریز شد

فریبا: در جلسه با وزیر اسمی از نکونام نیاوردیم/ 10 میلیارد تومان به حساب باشگاه برای پرداخت مطالبات شفر واریز شد
مربی و بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: در زمان احمد سعادتمند و با پیگیری‌های شخص سلطانی‌فر مبلغ 10 میلیارد تومان از شرکت ایرانسل به حساب استقلال واریز شد، اما متوجه نشدیم آن پول نهایتاً کجا رفت و چرا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هنوز هم بسته است.
[

بهتاش فریبا، مربی و بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره حضور در نشست با مسعود سلطانی‌فر و معاون وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: این جلسه به دعوت شخص وزیر ورزش برگزار شد و قرار هم بود که تعداد بیشتری از پیشکسوتان باشگاه استقلال در بین ما حضور داشته باشند، اما به دلیل خطر ابتلا به بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی، بنده به همراه جمعی از دوستان در این نشست حاضر شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد روند این جلسه و اظهارات وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این‌بار سومین باری بود که ما در جلسه با وزیر شرکت می‌کردیم اما حرف‌ها و درخواست‌ها همان حرف‌های سابق بود. با دوستان پیشکسوت و صاحب‌نظر در این نشست به بررسی و بازنگری عملکرد وزارت ورزش و جوانان طی سال اخیر پرداختیم و از برخی کارهایی که نمی‌دانستیم صورت گرفته هم مطلع شدیم. به‌طور کلی از این نشست با مسعود سلطانی‌فر ارزیابی مثبتی دارم و امیدوارم که این جلسات به سرانجام خوبی برسد.

,

, ,

بهتاش فریبا در خصوص نحوه و زمان تشکیل رسمی کمیته فنی منتخب پیشکسوتان باشگاه استقلال به خبرنگار دانا گفت: قرار بود دیروز با هیئت‌مدیره باشگاه استقلال جلسه‌ای داشته باشیم تا اسامی را به آن‌ها تسلیم کنیم و منتظر تصمیم نهایی از سمت مدیران باشیم، اما بنا به دلایلی این جلسه برگزار نشد و به روز شنبه موکول شد. ما به 150-140 پیشکسوت باشگاه استقلال که توان کارشناسی هم دارند اطلاع دادیم که هر کدام دوست دارند به استقلال کمک کنند و در این کمیته عضو شوند، به ما اطلاع بدهند.

,

وی همچنین افزود: از بین دوستانی که مایل بودند، با خرد جمعی و مشورت به 25-20 اسم رسیدیم و قرار شد که این اسامی را در جلسه روز شنبه در اختیار هیئت‌مدیره باشگاه قرار دهیم تا مدیران استقلال نهایتاً بین 3 تا 5 نفر را به‌عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال تعیین و منصوب کنند.

,

فریبا که تجربه حضور در کمیته فنی پیشکسوتان باشگاه استقلال در زمان مدیریت امیرحسین فتحی را نیز دارد، در این‌باره عنوان کرد: ابتدای مدیریت آقای فتحی و زمان سرمربی‌گری آقای وینفرد شفر، کمیته را تشکیل دادیم و چند جلسه خوب هم با سرمربی استقلال و مدیرعامل باشگاه داشتیم، اما کار به جایی رسید که متوجه شدیم دیگر مدیریت باشگاه نظرات کمیته را درنظر نمی‌گیرد و عملاً در حال دور زدن ماست. پس تصمیم گرفتیم تا حضور نداشته باشیم و کمیته را تعطیل کردیم.

,

وی ادامه داد: ما هم تعهدات سفت و سختی را از مدیریت باشگاه استقلال دریافت نکرده بودیم که به موجب آن و یا مثلاً به دلیل قرارداد فی‌مابین، مدیران استقلال مجبور به تمکین و همکاری باشند؛ ما تنها یک حکم از مدیریت باشگاه استقلال دریافت کردیم که آن‌هم اعتبار خاصی نداشت. در کمیته فعلی اما هم از افراد باتجربه، هم افراد فنی و هم افراد به‌روز استفاده خواهیم کرد. ما از نسل‌های متفاوت و تفکرات مختلف در این کمیته استفاده می‌کنیم تا بازدهی بیشتر شود.

,

, ,

مربی اسبق تیم استقلال درباره چگونگی تکرار نشدن شرایطی مانند دوران مدیریت امیرحسین فتحی برای کمیته فنی باشگاه بیان کرد: اگر کمیته فنی بخواهد نقشی در تصمیم‌گیری‌ها به نفع استقلال نداشته باشد، کشک است و بدون اعتبار! ما دیگر زمانی نداریم و از پیش‌فصل معمولاً 45 روزه چیزی کمتر از 20 روز باقی مانده که آن‌هم 10 روزش ریکاوری است و تازه ما تعدادی ملی‌پوش هم داریم. با این وضعیت بعید و دور از انتظار نیست که 4 – 3 بازی ابتدایی لیگ را مانند سال گذشته از دست بدهیم.

,

فریبا همچنین ادامه داد: هر چه سریع‌تر باید سرمربی جدید تیم معرفی شود. این‌که گفته می‌شد در جلسه با وزیر نظر ما بر جواد نکونام بوده را تکذیب می‌کنم و این ادعا بیشتر یک شیطنت رسانه‌ای است. به هر حال ما در شرایط کنونی فقط فرهاد مجیدی، محمود فکری و جواد نکونام را در دسترس داریم و از این بین هم گروه مدیریتی گویا با فرهاد زاویه دارند. بنابراین استقلال باید از بین محمود و جواد یک گزینه را انتخاب کند که من سابقه همکاری با هر دوی آن‌ها را داشته‌ام و این دو را می‌شناسم. محمود فکری زمانی که شاگرد ما بود بسیار منضبط و متعصب عمل می‌کرد و قطعاً همین حس را هم به تیم تحت هدایتش القا می‌کند. نکونام هم بازیکن خوبی بود و هم سرمربی خوبی‌ست و گزینه مناسبی برای نیمکت آبی‌هاست.

,

, ,

بهتاش فریبا در گوشه‌ای از صحبت‌هایش به تلاش‌های مسعود سلطانی‌فر برای وصول مطالبات باشگاه استقلال از شرکت ایرانسل اشاره کرد و تاکید داشت: در جلسه با وزیر و معاونان وزیر، آقای علی‌نژاد به نمایندگی از سلطانی‌فر مدعی شد که وزیر برای دریافت مبلغ 10 میلیارد تومان از شرکت ایرانسل و واریز این پول به حساب باشگاه استقلال دوندگی بسیاری داشته و این پول برای پرداخت مطالبات دلاری وینفرد شفر و جلوگیری از بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به احمد سعادتمند تحویل شده، اما در عمل اتفاق دیگری صورت گرفت.

,

وی در ادامه عنوان کرد: این پول دقیقاً 9 روز پس از رسیدن به حساب باشگاه استقلال با امضای مدیرعامل سابق آزاد و از حساب خارج شد تا این 9 روز به بطالت صرف شود و پول در چرخه پرداختی‌های دیگر قرار بگیرد. در آن زمان مطالبات شیخ دیاباته، هرویه میلیچ و دیگر بازیکنان نیز مورد توجه قرار گرفت و نهایتاً 10 میلیارد تومان در بدهی‌های دیگر خُرد شد و ما هم نفهمیدیم سرنوشت آن چه شد. بهتر است خود دوستان درباره این شرایط نظر بدهند، برخی چیزها درون سازمانی‌ست و جز مسائلی‌ست که ما از آن بی‌خبریم.

,

پیشکسوت باشگاه استقلال نهایتاً گفت: روز شنبه ان‌شاالله با هیئت‌مدیره نشست را برگزار می‌کنیم و اسامی منتخب را به مدیران خواهیم داد تا شاهد اتفاقات خوب برای باشگاه باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه