اخبار داغ

نمایندگان اردبیل در مجلس:

قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان ابطال شد

قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان ابطال شد
تعدادی از نمایندگان اردبیل در شبکه اجتماعی خود،از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان با رای امروز هیات داوری ‎واگذاری شرکت ‎کشت و صنعت مغان خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، نماینده مردم اردبیل نیر نمین وسرعین در مجلس از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

صدیف بدری در صفحه توییتر خود نوشت: ‏بعد از ۲ سال پیگیری جدی و مستمر و با رای امروز هیات داوری ‎#واگذاری شرکت ‎#کشت_و_صنعت_مغان ابطال شد و خدا را شاکرم که شرمنده مردم نشدیم.

,

محمود عباس زاده نماینده مردم مشگین شهر نیز با انتشار استوری از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان خبر داد.

,

70 هزار هکتار اراضی با قیمت حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان به صورت اقساطی واگذار شد در حالی که قیمت‌گذاری دیوان محاسبات حدود ۴ هزار میلیارد تومان و قیمت‌گذاری یک نهاد نظارتی دیگر ۸ هزار میلیارد تومان در زمان واگذاری بوده است.

,

هیات داوری قرار بود امروز در خصوص واگذاری کشت و صنعت مغان تصمیم گیری کند و تکلیف هزاران میلیارد تومان اختلاف قیمت گذاری این مجموعه مشخص شود.

,

1922674

, 1922674,

1922669

, 1922669,

1922671

, 1922671,

گفتنی است طوماری با امضای بیش از ۱۰ هزار نفر به رئیس قوه قضائیه فرستاده شده بود تا به موضوع فروش با ارزش بسیار پایین شرکت کشت و صنعت مغان با مساحت بزرگ‌تر از شهر اهواز به یک نفر به بهانه خصوصی‌سازی رسیدگی کند و آیت‌الله رییسی رئیس دستگاه قضا، صبح روز پنجشنبه سوم مهرماه در صدر یک هیئت عالی رتبه قضایی در هفدهمین سفر استانی خود به استان اردبیل بر تعیین‌تکلیف «کشت و صنعت مغان» تاکید ویژه نموده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه