اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی خبر داد؛

وجود 15 حوزه قضایی در خراسان جنوبی

وجود 15 حوزه قضایی در خراسان جنوبی
حجت‌الاسلام حمیدی گفت: هم اکنون در خراسان جنوبی 15 حوزه قضایی وجود دارد و هر 11 شهرستان استان، هم از سیستم دادسرا و هم دادگاه برخوردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی عصر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: هم اکنون در خراسان جنوبی 15 حوزه قضایی وجود دارد و هر 11 شهرستان استان، هم از سیستم دادسرا و هم دادگاه برخوردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: همچنین در 4 بخش استان که دارای چارت تشکیلاتی مصوب است هم سیستم قضایی ایجاد شده و در حال ارائه خدمت است.
,
 
,
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: طی یک سال اخیری که بنده در استان حضور داشته ام، دو دادگاه در دو بخش دیهوک طبس و درح سربیشه، به عنوان دو بخش محروم استان، تاسیس شده است تا مردم خدمات بهتری را دریافت کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: ایجاد این دادگاه ها در راستای سیاست های ریاست قوه قضائیه مبنی بر اینکه باید طوری خدمت کنیم که مردم در جهت رفع مشکلات خود و اجرای عدالت، کمترین هزینه ها را از نظر مالی و زمان، صرف کنند، بوده است.
,
 
,
وی تاکید کرد: با تاسیس این دادگاه ها، ارائه خدمات به مردم بهتر و دسترسی آنها راحت تر شده است و متحمل خطرات و هزینه ها  هم نخواهند شد.
,
 
,
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهارکرد: یکی از ظرفیت های خوب استان، داشتن مردمی قدرشناس، مومن، متعهد و ولایتمدار است که زمینه را برای ارائه خدمات بهتر فراهم کرده است.
,
 
,
حجت‌الاسلام حمیدی افزود: در سطح استان هماهنگی خوبی بین مجموعه ها و دستگاه های قضایی با سیستم های اجرایی، ضابطین، نیروی انتظامی و ... وجود دارد و این همدلی و هم فکری سبب شده تا خدمات به بهترین نحو ارائه شود.
,
 
,
وی یادآور شد: همچنین پیشتیبانی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند از دستگاه قضا و مدیران استانی نیز در ارائه خدمات بهتر، موثر بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه