اخبار داغ

رئیس جامعه روحانیت مبارز:

اربعین حسینی؛ یوم الله است/ این روز یادآور پیروزی سیدالشهدا (ع) است

اربعین حسینی؛ یوم الله است/ این روز یادآور پیروزی سیدالشهدا (ع) است
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه اربعین امام حسین علیه السلام یکی از ایام الله است، گفت: یاد امام حسین علیه السلام در روز اربعین، یاد پیروزی ایشان و شکست دشمنان سیدالشهدا علیه السلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت اربعین سیدالشهدا علیه السلام با بیان اینکه اربعین، یکی از ایام الله است، گفت: اربعین روزی است که باید جشن پیروزی اباعبدالله علیه السلام را گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امام حسین علیه السلام دشمن را با آن همه ادعا شکست داد و نابود کرد، عنوان کرد: سیدالشهدا علیه السلام از روز عاشورا مبارزه را شروع و در روز اربعین پیروزی مبارزه ایشان تجلی پیدا کرد.

,

رئیس جامعه روحانیت مبارزه ادامه داد: با توجه به اینکه مردم نمی توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا تجمع و عزاداری کنند؛ در منازل مراسم گریه بر امام حسین علیه السلام را انجام دهند؛ گریه روز اربعین، گریه سرور و عشق است گریه ای است که اباعبدالله علیه السلام دشمنان خود را با آن همه ادعا، غرور و مستی شکست داد.

,

وی افزود: امام حسین علیه السلام دشمنان را با شهادت خود، با به اسارت بردن اهل بیت سیدالشهدا علیه السلام شکست داد و این مهم را ما باید از اربعین درس بگیریم و بدانیم که نتیجه شهادت، مبارزه، قیام، دفاع و پیروزی است.

,

آیت الله موحدی کرمانی بیان کرد: ساده نیست که زائرین کنار مرقد مطهر امام حسین علیه السلام در روز اربعین جمع شوند و شعارهایی علیه یزید را بگویند، آن هم در زمانی که یزید حاکم است و مأموران او همراه با اسرا به کربلا آمده اند و در مقابل چشمان مأموران، نابودی پسر این زیاد و مأموران او را از خدا بخواهند؛ این مسئله بسیار مهم است.

,

رئیس جامعه روحانیت مبارزه خاطر نشان کرد: یاد امام حسین علیه السلام در روز اربعین، یاد پیروزی ایشان و شکست دشمنان سیدالشهدا علیه السلام و یاد اباعبدالله علیه السلام در روز عاشورا، یاد مظلومیت این امام بزرگوار است و این مهم را ما باید از اربعین درس بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه