اخبار داغ

نماینده لردگان در مجلس:

وظیفه اصحاب رسانه بصیرت افزایی در مقابل نقشه های شوم دشمن است

وظیفه اصحاب رسانه بصیرت افزایی در مقابل نقشه های شوم دشمن است
نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی روحیه مطالبه گری رسانه ای را از رسالت اصحاب رسانه و فضای مجازی دانست و گفت: مطالبه گری باید اصولی و در راستای فرمایشات گرانبهای مقام معظم رهبری باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛  حسین بامیری نماینده لردگان با اشاره به تعبیر امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد جنگ نرم به ویژه اینکه فضای مجازی به انداره انقلاب اهمیت دارد گفت: امروز عرصه رسانه و فضای مجازی مورد حمله دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است و لذا وظیفه اصحاب رسانه بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه برای مقابله با اهداف شوم و نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از رسالت های مهم اصحاب رسانه مطالبه گری از مسئولین است اما این مطالبه گری باید اصولی و در راستای فرمایشات گرانبهای مقام معظم رهبری باشد زیرا فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات، موعظه و پندهای رهبری است که می توان از هر گردنه صعب العبوری گذر کرد البته به شرطی که اصحاب رسانه هوشمندانه قلم بزنند و اصولی وارد عرصه مجازی شوند.

وی تصریح کرد: حضور و فعالیت رسانه ای و مجازی پیش شرط هایی چون ایمان، تقوا، اخلاق و... دارد و هر کدام عناصر اصیلی هستند که هم می توانند موتور پیشران باشند و هم مکانیزم های بازدارنده در عرصه جنگ نرم هستند.

بامیری در پایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در شهرستان های لردگان و خانمیرزا اضهار امیدواری کرد که با وجود ظرفیت های رسانه ای موجود در دو شهرستان فضای رشد و پیشرفت بیش از پیش این مناطق را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه