اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف میاندورود خبر داد

پلمب واحدهای صنفی در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی

پلمب واحدهای صنفی در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی
سعید طریقی از پلمب واحدهای صنفی طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید طریقی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و سیاسی می‌توانیم با اتکا به ظرفیت‌های کشور برای رفع نیاز داخل قدم بزرگی برداریم که در این میان اصناف جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: اصناف نه تنها در تامین و توزیع کالا بلکه در اشتغال‌زایی ارزان و تولید در سال جهش تولید نقش پررنگ داشته است.

رئیس اتاق اصناف میاندورود خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا تعامل و همکاری اصناف و مردم هم در موج اول و هم در موج دوم ستودنی است اما بایستی تلاشمان را بیشتر کنیم و عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجدد سبب می‌شود که با تعطیلی بازار برای صنوف پرخطر روبرو شویم.

طریقی افزود: از کسبه و بازاریان شهرستان تقاضا دارم با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی همان‌طور که علی‌رقم صدمات زیادی که دیده‌اند همکاری داشتند باز هم در قطع زنجیره این ویروس منحوس کمک کنند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت شیوه نامه بهداشتی ما را وادار خواهد کرد که برخی از صنوف را تعطیل کنیم، تصریح کرد: استفاده از ماسک برای کلیه واحدهای صنفی و همین‌طور رعایت کامل دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دستور کار اصناف قرار دارد.

طریقی گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا با واحدهای متخلفی که این دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند برخورد قانونی و پلمپ خواهد شد که از ابتدای این طرح چهار واحد صنفی در سطح شهرستان پلمپ شدند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات دولتی به اصناف خسارت دیده به‌دلیل تعطیلی بازار کمکی نکرده است، تاکید کرد: میزان و نحوه پرداخت تسهیلات گره گشای صنوف و مشاغل نبوده است.

طریقی در پایان با بیان اینکه با مصوبه دولت، اصناف به جای تیرماه در مردادماه امسال اظهارنامه مالیاتی خود را دادند، خاطرنشان کرد: این کار هیچ مرحمی بر زخم‌های کسبه نبوده است و شرایط کنونی اصناف و بازار اصلا عادی نیست اما متاسفانه بانک‌ها همه چیز را عادی تلقی می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه