اخبار داغ

جلوه‌هایی از رزمایش «کمک مومنانه» به مناسبت اربعین؛

۳۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کوهدشت توزیع شد+تصاویر

۳۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کوهدشت توزیع شد+تصاویر
در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا 3500 پرس غذای گرم به همت سپاه کوهدشت در قالب رزمایش «کمک مومنانه» بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیر طرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: اربعین حسینی به‌مثابه شناسنامه شیعیان به شمار می‌رود، درست است که توفیق پیاده‌روی مراسم اربعین امسال برای تعداد زیادی سلب شد ولی فرهنگ و مکتب اربعین حسینی (ع) هم چنان وجود دارد و تا سرنگونی ظلم ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی حرکتی ماندگار در جهان است، افزود: اتحادی که امروز به‌واسطه عاشورا و اربعین حسینی ایجادشده، بسیار باارزش است چراکه موجب تقویت جبهه مقاومت و آزادیخواهان جهان شده است.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت اربعین حسینی، عنوان کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا، سپاه ناحیه کوهدشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به پخت و توزیع ۳۵۰۰ غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان حاشیه شهر کرده است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه