اخبار داغ

یادداشت؛

وسط سیل رفتن پیش کش؛ می دانیم مرد این میدان نیستید!

وسط سیل رفتن پیش کش؛ می دانیم مرد این میدان نیستید!
جناب رئیس‌جمهور در جلسه هیئت‌دولت با اشاره به حواشی لغو جلسه سران قوا گفت: کسی نمی‌تواند وسط سیل بایستد و بگوید "نمی‌ترسم"؛ باید به "عقل"، مقررات و پروتکل بهداشتی عمل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صالحی زاده، فعال رسانه در یادداشتی برای «دانا» نوشت:
سخنی کوتاه با جناب روحانی:
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یادداشتی,
, سخنی کوتاه با جناب روحانی:,
,
کادر درمان به عنوان نیروهای خط مقدم مبارزه با #کرونا، ماههاست که شبانه روز جان خود را در دست گرفته و در حال نبرد هستند! 
,
جناب روحانی! نیاز نیست شما وسط سیل بیایید،  لطفی نما و فقط تا نزدیک آن بیا و برای آنانی که در وسط سیل در حال کمک رسانی هستند دستی تکان بده و یا طنابی از خشکی برایشان پرتاب کن تا امیدشان از شما قطع نشود.
,
به وسط سیل آمدن پیشکش؛ لااقل بودجه اختصاصی را مرحمت نما تا وزیر دولتت صدایش از نرسیدن بودجه بلند نشود! 
,
در رزومه کاری جناب روحانی حضور در دوران دفاع مقدس وجود دارد - البته نه به عنوان یک رزمنده، بلکه به عنوان فرماندهان اتوکرده سیاسی که چند عکس با لباسهای اتو کرده نظامی هم برای یادگاری در آلبوم دارد-  خوب است نحوه شهادت فرماندهان: حسن باقری، همت، سیدجمشیدصفویان، مهدی و حمیدباکری، فرجوانی، همدانی و... را مطالعه ای کند تا شاید کمتر ادای فرماندهان را دربیاورد، جنگ را فرماندهانی راهبری کردند که در کنار نیروی بسیجی خود در پیشانی لشکر و یگان خود به دل دشمن یورش بردند و 8 سال جاودانه به ثبت رساند که هنوز پس از سالها از آن دوران به نیکی و سند سربلندی و مقاومت یاد می شود، آیا 8 سال دولت تدبیر نیز اثری کوچک از آن 8 سال را در خود دارد؟!
,
" #سپهبد_شهید_سلیمانی" بی دلیل محبوب دلهای نه فقط ایرانیان بلکه همه دلهای آزادیخواهان جهان نشد؛  او هدایت مبارزه با داعش و رژیم اسرائیل را نه از پشت میزی در تهران، بلکه در دل خاکریزهای در سوریه و عراق و در دل سرزمین های اشغالی و در کنار رزمندگان شجاع #حزب_الله لبنان  فرماندهی کرد. او عقلی داشت که دنیا استکبار را به وحشت انداخت و هم با پروتکلهای امنیتی آشنا بود ؛ اما آموخته بود که #جهاد و خدمت را و فرماندهی را نمی شود از کاخ در شمال شهر و دفتر کاری با هوایی مطبوع انجام داد.
,
در سیل خوزستان به وسط سیل رفت و با فرمان او همه جهادیها به خط شدند و سیلزدگان دلشان گرم شد به فرمانده دلاور که همرنگ خودشان بود.
,
ثمره مدیریت میدانی رضایت خدا و مردم را در پی دارد و مدیریت پشت میزی و خودقرنطینه گی نارضایتی و نامیدی را همراه دارد ثمره ای که امروز در یلگی و رهای را در اقتتصاد و فرهنگ و سیاست شاهدیم.
,
نکته آخر اینکه "عقل" حکم می کند که چنانچه در کاری ناتوانید در برابر ولی نعمتان خود عذرخواه باشید  و دست یاری به سویشان دراز کنید؛ و نه زبان به کنایه و تمسخر باز نمایید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه