اخبار داغ

آیت الله رئیسی در جمع نیروهای مرزبانی پاسگاه یزدان:

کوچکترین تحرک دشمنان از دید تیزبین مرزبانان ما پنهان نیست/ مرزبانان غیور جمهوری اسلامی ایران خواب را بر خود حرام می‌کنند تا مردم در امنیت زندگی کنند

کوچکترین تحرک دشمنان از دید تیزبین مرزبانان ما پنهان نیست/ مرزبانان غیور جمهوری اسلامی ایران خواب را بر خود حرام می‌کنند تا مردم در امنیت زندگی کنند
رئیس قوه قضاییه مهمترین سرمایه کشور را وجود جوانان دلاور، سلحشور و مجاهد دانست و گفت: مرزبانان غیور ما با تمام وجود تحت امر فرماندهی معظم کل قوا، خواب را بر خود حرام می‌کنند تا مردم در امنیت زندگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌ الله رئیسی صبح امروز (پنجشنبه) در جریان بازدید از پاسگاه مرزی یزدان در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان، طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، خطاب به فرماندهان، افسران و کادر مرزبانی گفت: امیدواریم سفر امسال زائران اربعین حسینی، سفری بی‌خطر همراه با زیارتی مقبول درگاه خداوند متعال و دعایی مستجاب باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: اگر چه اربعین امسال توفیق زیارت مرقد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حاصل نشد، اما دل‌های ما با دیدن چهره‌های گرد و خاکی و نورانی شما که زیر تابش آفتاب رنگ خود را از دست داده اند، خرسند شد.

,

آیت الله رئیسی اقدامات اقتدارآمیز مرزبانی در کشورمان را به عنوان قدرت بازدانده جمهوری اسلامی ایران تعریف کرد و افزود: اشرار و بدخواهان با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جرات نمی‌کنند که نسبت به سرزمین ما کوچکترین فعالیتی داشته باشند.

,

رئیس قوه قضاییه با بیان این نکته که کوچکترین تحرک دشمنان از دید تیزبین مرزبانان ما پنهان نیست، عنوان کرد: تسلط و اشراف اطلاعاتی، اندیشه‌های والا و آموزش‌های نوین مرزبانان جمهوری اسلامی ایران، برای کشور ما تولید قدرت می‌کند.

,

آیت الله رئیسی با اشاره به گزارش فرمانده نیروی زمینی ارتش از اقدامات مرزبانی این نیرو در مناطق مرزی کشورمان به خصوص در شرق کشور، بیان کرد:  گزارش امیدوارکننده امیر حیدری که عمق اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نشان داد، بیانگر این نکته بود که کارهای فنی و لجستیکی قابل تحسینی در مناطق مرزی خراسان جنوبی انجام شده است.

,

رئیس قوه قضاییه در ادامه مردم کشورمان را پشتیبانان عظیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز نیروهای مسلح کشور ما اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، از حمایت کامل مردمی برخوردار هستند.

,

آیت الله رئیسی با اشاره به دلدادگی مردم روستاهای اطراف پاسگاه‌های مرزی به مرزبانان، اظهار کرد: دیوارهای پادگان‌های کشور ما فقط حد پادگان را مشخص می‌کند و یقینا اگر این دیوارها برداشته شود، مردم احساس دوگانگی نخواهند کرد چرا که مرزبانان و تامین کنندگان امنیت را از خودشان می‌دانند.

,

رئیس قوه قضاییه در همین زمینه تصریح کرد: برخلاف بسیاری از کشورهایی که ارتش آنها از مردم جداست، ارتش ما امروز دل مردم جای دارد و مردم خود را از نیروهای مسلح می‌دانند.

,

آیت الله رئیسی  با ارزشمند خواندن اقدامات نیروی زمینی ارتش در خدمت رسانی به مردم روستاهای اطراف مناطق مرزی، گفت: اقدامات خدمت‌رسانی و جهادی نیروی زمینی ارتش برای مردم روستاهای مناطق مرزی خراسان جنوبی، از دید روستاییان قدرشنان مخفی نمی‌ماند.

,

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: شهید شوشتری در زمان حیات دنیایی خود، علاوه بر کارهای نظامی و امنیتی، دارای روحیات خدمت‌رسانی بود و دشمن هم وقتی که تاثیرگذاری بسیار زیاد این شهید بزرگوار در میان مردم سیستان و بلوچستان را دید، او را به شهادت رساند.

,

آیت الله رئیسی مهمترین سرمایه کشور را وجود جوانان دلاور، سلحشور و مجاهد دانست و گفت: مرزبانان غیور ما با تمام وجود تحت امر فرماندهی معظم کل قوا، خواب را بر خود حرام می‌کنند تا مردم آسوده باشند و در امنیت زندگی کنند.

,

رئیس قوه قضاییه همچنین با اشاره به دعای امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه درباره مرزبانان، جایگاه مرزبانی را جایگاه بسیار رفیع و عملکرد آنان را عملکردی بسیار تاثیرگذار در جامعه دانست.

,

آیت الله رئیسی خطاب به مرزبانان پاسگاه یزدان گفت: کشور ما کشور امام حسین(ع) است و شما مرزبانان که با دوری از خانواده و تحمل مشکلات، امنیت این سرزمین را تامین می‌کنید دارای اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال هستید.

,

رئیس قوه قضاییه در پایان سخنان خود به ذکر خاطره‎‌ای از مراسم اربعین سال گذشته و دیدار با شهید ابومهدی المهندس پرداخت و گفت: اربعین سال گذشته که با هماهنگی شهید سلیمانی در کربلا بودم، آقای ابومهدی المهندس را دیدم و ایشان از من خواست که سلامش را به محضر مقام معظم رهبری برسانم. فردای آن روز که من به صورت حضوری این سلام را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ کردم، ایشان در پاسخ از آقای ابومهدی به عنوان یک مجاهد فی سبیل الله و نیرویی بسیار وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی یاد کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه